• AlexandraLuleå

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Lille Mammsen skrev 2009-01-15 09:28:33 följande:
    Någon som vet hur REIMA är i stl. på fleece set/dress??
    skulle säga att dom är normala i strl!
  • AlexandraLuleå

tycker alla webshoppar är sååå sega med att lägga ut molos senaste.. men vet iaf att det ska komma i nästa vecka på en del shoppar!

• AlexandraLuleå
    Lille Mammsen skrev 2009-01-15 10:20:28 följande:
    okej! så om jag har en som drar ca 80 i kläder och vill bruka fleece i vår ska jag ta 86 då?
    ja 86 låter rimligt då
  • AlexandraLuleå

orkar inte kolla igenom tråden, men visst var det någon som var ute efter pop overall med uttagbart foder? vet att jag läste det för ett tag sedan!

• AlexandraLuleå

lite ot men någon som vet hur man får nyhetsbrev från babyproffsen? hörde att några andra hade fått nyhetsbrev ang utförsäljning och 50% på typ allt.... gah, vill ju cokså ha en sådan kupong...

• AlexandraLuleå

Perlan08 skrev 2009-01-22 22:58:48 följande:

AlexandraLuleå skrev 2009-01-22 22:29:39 följande:
    Jag har fått det nyhetsbrevet. Är dock inte riktigt säker på varför men har nog anmält mig någonstans en gång i tiden :)Ska dit och shoppa lös imorgon.
    är den personlig eller går det att länka till den?
  • AlexandraLuleå

har verkligen letat igenom hela jäkla hemsidan men hittar INGENSTANS där man kan anmäla sig för nyhetsutskick, och jag är återkommande kund på BP+ att jag alltid hämtar deras babybox osv... tyket att man inte kan ta del av erbjudandena pga att man inte hittar var man kan anmäla sig, borde ju finna tydligt på hemsidan tycker man ju!

• AlexandraLuleå

tydligen ska våran gå i konkurs, så därför dom skall rea ut allt

• AlexandraLuleå

Perlan08 skrev 2009-01-22 23:05:34 följande:

Micjah skrev 2009-01-22 23:04:15 följande:
    Nu är du i fel stad =)I Luleå har de 50% på allt. Det ryktas om att de har konkat.
    var det en personlig kupong med namn? tänkte om man kanske kunde vidarbefodra mailet annars? (hade varit sååå tacksam)
  • AlexandraLuleå

Perlan08 skrev 2009-01-22 23:09:15 följande:

AlexandraLuleå skrev 2009-01-22 23:07:28 följande:
    Står inget namn på den så det borde nog funka...Vad är du sugen på att handla?Vi behöver en "bilvagn", nå't enkelt, hopfällbart och så blir det nog lite småsaker.Var in där i tisdags och handlade lite så det var lite dålig timing. Men men, hittar nog lite saker iaf :)
    ja jag är främst ute efter en bilbarnstol till mellangrabben, en sån där bälteskudde med ryggstöd, sen funderar jag även på att kolla på nytt babyskydd till kommande bebis, har ju ett från förra året men den är typ neonblå på sidorna, och nu kommer det en flicka så vet inte om jag är så sugen på blått då

om jag inboxar min mailadress till dig, tror du att du kan vidarbefodra den till mig då?
  • AlexandraLuleå

jag brukar alltid tipsa om jag vet något särskilt, är ju bara positivt då man oftast får minst 10 tips tillbaka som man annars säkert skulle missat

• AlexandraLuleå

när öppnar dom imorn föresten? är det 10? gäller ju att vara där i tid!

• AlexandraLuleå

Lokatt skrev 2009-01-22 23:23:43 följande:

inge avis man blir på er då!
    ungefär som vi uppe i luleå när vi hör om alla dessa kanonreor i deiverse barnklädesbutiker

vi har NADA här uppe
    (ja nån liten affär typ som tar in ett par katvig/molo plagg och typ aldrig har rea, men det är också allt)
  • AlexandraLuleå

charmmiss skrev 2009-01-22 23:28:34 följande:

AlexandraLuleå skrev 2009-01-22 23:26:44 följande:
    jamen det är ju ingen som vill öppna butik där när de ändå kånkar
    faktiskt så tror jag att en sådan barnklädesbutik skulle fungera ganska bra här uppe, pop är ju otroligt populärt, och jag vet många som handlar massa molo o dyl! sen finns det ju många som inte är så hajja på internet som äskert suklle bli förälskade i kläderna om dom bara fick se dom på stan i en RIKTIG barnklädesbutik!
  • AlexandraLuleå

charmmiss skrev 2009-01-22 23:34:28 följande:

AlexandraLuleå skrev 2009-01-22 23:31:59 följande:
    jamen då är det ju en bra affärsidéom man har startkapitalet vill säga
    hade nog varit ett drömjobb för mig hade inte kunnat sälja något utan att ha minst ett plagg av varje i garderoben hemma
  • AlexandraLuleå

här var det också shopping på bp

var bara där 5 min innan dom skulle öppna, och då hade dom redan släppt in folk (typiskt)

plockades ut fort vill jag lova, men jag hann iaf få tag på en bilbarnstol till andré, en tricot-slen (stavas?) bärsjal, en baby björn potta med rygg, ett mumin baby gym, mumin amningskudde och ett underlägg till skötbordet även det i mumin. och så ett 3 pack refillpåsar till blöjhinken (ord pris på dom och dom var dyra tyckte jag).

summa: strax över 2000kr (typ 2080 eller nått)

fanns ju dom som stod med 2-3 uj och dyl, undrar vad som hamnar på blocket

• AlexandraLuleå

haha, ser redan 3 annonser ang skötväskor på blocket

• AlexandraLuleå
    Zvartaliljan skrev 2009-01-24 18:38:02 följande:
    Åhh den färgen är så fin *älskar* Har en jacka liggandes här i 92 till våren
    Om någon av er med små flickor vill testa Kik*Kid så har Eleraff denna ljuuuuvliga till 50% rabatt!!! 62 och 68 finns kvar (min dotter 2,5 år och 92cm lång på bilden har 92) och omlottjackan i samma tyg finsn kvar i 68. Sen hade de kik-kids petrolblå tjocka pälsoverall i flera storlekar och den gröna lurven i 74 tror jag det var och en massa jackor. Jag älskar Kik-Kid
    gud vilken underbar overall, är sååå sugen på att beställa den, men just nu så sotter jag med 4 overaller redan i strl 50/56 (tummen fleece), 62 (overall från obs svärmor hittade), 68 (mikk-line overall) och 74 (fix overall) till min kotte som skall komma i mars, hur ska jag kunna försvara en till overall? *hmmm*
  • AlexandraLuleå
    Zvartaliljan skrev 2009-01-24 19:55:17 följande:
    enkelt, den är ju sååå fiiiin och så billig (449 - 50%) så det är ju ett kap! Får du en flicka så är den ju ett MÅSTE! Med katvigs rosa/vitrandiga babyhuva till också
    kom på att jag tom har 5 (!!!) overalller, har ju en underbar overall från mee too också så får nog avstå denna (kommer säkert ångra mig när den är slur)
  • AlexandraLuleå

s k r i n d a skrev 2009-01-24 21:06:14 följande:

Försökte än en gång beställa från Sweetfunky nu men fick samma felmeddelande "there is not enough space on the disk" Är jag ensam om detta?
    kommer samma för mig
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!