Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
är verkligen tur att man faktiskt kan ta faktura-och dela upp betalningen lite
går ju att köpa så mycket mer då på rean
är verkligen tur att man faktiskt kan ta faktura-och dela upp betalningen lite
går ju att köpa så mycket mer då på rean
undrar också om det är 40% på molo, har iaf nyss mailat och frågat så får man se om ni i tråden är snabbast på svar eller om lillamax hinner före
den velor suiten som jag fick hem från katvig som var som ett tält, den måste varit felmärkt. visade den för en bekant som är lika shoppinggalen som mig fast när det gäller flickkläder, och hon sa direkt att det kunde omöjligt vara 86, snarare 92, vet inte riktigt om jag har så stor lust att behålla den nu, men iom att jag var så smart och rev bort lappen så lär jag ju inte få byta den *typiskt*
jag är också glad att jag inte "lyssnade" på alla gällande kikkid, min son har strl 86 på sina byxor här hemma, strl 80 är för litet på jeans tex, men jag tog 86 på hans kikkid velor byxor, och dom är verkligen inte det minsta små i strl, måste stoppa in byxorna i sockarna för att han inte skall trampa med hela foten på dom
så dom lär han ju kunna ha ett tag iaf.
verkar som att det kan skilja mycket på plagg till plagg på samma klädesmärke.
fick för övrigt hem ytterligare 4 underbara plagg i brevlådan idag *glad* nu väntar jag bara på dom andra paketen som jag beställt.
imsa skrev 2008-12-30 22:32:03 följande:
Gott Nytt År
Vi tackar alla våra kunder och prenumeranter av vårt nyhetsbrev för det gångna året
och önskar Er ett riktigt Gott Nytt År =) Hoppas 2009 ska bli ett superbra år för Er alla!
Den 1 januari börjar vår REA
Fyndpriser på höstens kollektioner, priserna är justerade och börjar gälla den 1 januari.
Du kan välja bland samtliga våra betalsätt, frakt 29 kr ? fraktfritt vid order över 500 kr.
Välkommen in på REA!
Varma hälsningar
Mia o. Måns
sessan o. sus
Öppet idag? Aktuell info på www.sessanosus.se
oj oj oj, satt och tittade i byrån på allt jag köpt under december, och det var INTE LITE, och fortfarande väntar jag på en hel del saker:
Jacket velvet d.brown kikkid
wrapdress pink kikkid
Suit velvet d.brown kikkid
Bodysuit, Orange, katvig
Joggingbyxa, nova star
Snuttefilt, Marin/Rosa (minns ej märke)
Vintervantar, Röd molo
Body, Orange katvig
Suit velvet petrol kikkid
Body pingviner molo
byxor med stjärnor vita molo
PAPPA Matskål, Ljusblå
Jeans ,FITN
Golvpussel, Bondgård
Skallra i silver
Babymugg med djur inuti, hund
Babymugg med djur inuti, ko
Badbyxa, Blue Fish,
Byxan Älskling, Vit, lundmyr
Innetossor Car,
vart ska det här sluta
och sen kommer ju pop ha sin stora rea i januari *jihoo*
HemmaHosSofi skrev 2008-12-30 23:25:47 följande:
HemmaHosSofi skrev 2008-12-30 23:38:31 följande:
ändras priserna sen vid 12? tänkte så man vet vad som är 30 respektive 40% rea
hade det inte varit för den vansinnes dyra frakten så hade jag gärna köpt på prinsesserogpirater.dk, där har dom ju massa härlig rea på bla lurv *suckar djupt*