Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Finns det någon barnbutik i GBG som har öppet på söndagar? O som har rea såklart...
Finns det någon barnbutik i GBG som har öppet på söndagar? O som har rea såklart...
gällde bara fysiskt verkar det som?
Vår lokala barnbutik (Bubbel) i Örebro har sänkt till halva reapriset nu...jag handlade grejjer där för 1100 idag som hade kostat 3500 innan. = Bra rea!
Jag var på Bubbels rea igår igen... nu var det ganska urplockat men det fanns fortfarande mycket jeans kvar, mycket "finkläder" och så bebisstorlekar förståss.
Hittade en molotröja med kattungar i 110 som jag inte såg senast...den måste de ha glömt på lagret eller också ha den suttit på en skyltdocka eller något. Konstigt att den fanns kvar efter så många dagar annars.
Jag har också fått mina plyschkläder från elva små troll. Två Katvig plyschjackor och en kik-kid velourrdress för typ 350 spänn.
Nu måste det vara halva-reapriset eller 70% om jag ska vilja handla... säg till om ni ser det någonstans.
Inget onlinetips... men po.p hade 70% på det mesta kvarvarande på rean nu. Vet inte om det gäller över hela landet.
Ytterkläderna var inte 70% här.. en dle var 30% och en del 50%
Däremot hade de en hel del jeans och byxor för 100 spänn och mycket tröjor för runt 50-lappen. Som vanligt fanns det mest i minsta bebbestorlekarna och de lite större typ 110/116-146/152. ¨"Dagisåldern" fanns det minst kvar i men fanns enstaka plagg.
Fick mail nyss om ta 3 för 2 på hanazackas rea.