• Ari Gold

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Kan meddela att det gick jättebra att beställa Småfolk med elefanter med dubbel rea på elva små troll. Undantaget "fåglar & elefanter" verkar altså syfta på just det mönstret inte på allt annat med elefantmotiv.

Vem som helst klarar en kris , det är vardagen som tar död på en
  • Ari Gold
    Simple me skrev 2009-01-13 07:43:35 följande:
    GodMorgon!Frågar här där jag vet att ni har bra tips converse och dc skor vart hittar jag det till bra pris?Till 13åring samt 11åring tack snälla om ni tar er tid..
    På nätet vet jag inte...men lager157 har snygga converse i till bra pris. Funderar på att köpa till 8-åringen.
  • Ari Gold
    zasata skrev 2009-01-12 22:42:46 följande:
    ca 50kr har jag för mig. så får vara utan small paul och köpa det jag hängt undan på jobbet i stället. är ju 50% där men ingen frakt kostnad.
    Vår lokala butik reade Small Paul till 70% när de flyttade.

Jag bunkrade upp såklart...min yngste son heter Julius!
  • Ari Gold

De kostar 300 tror jag.

• Ari Gold
    Simple me skrev 2009-01-13 08:06:25 följande:
    oh det va billigt undra om de skickar om man ringer dit?Är så långt att åka*snyft*
    Jag kan skicka om du vet vad du ska ha...men tyvärr verkar de ju inte ha bilder på hemsidan och jag vet inte riktigt vad de har kvar.
  • Ari Gold

jag jobbar inte där alltså...brukar skicka grejjer lite till höger o vänster i alla fall

• Ari Gold

Nej det var över en vecka sedan jag var där...o de har hat dessa ett tag så jag vet inte vad som finns kvar.

De jag tittade på till min son var gråaktiga med någon slags mönster...de hade även högre modell i svart mocka med cvitt luddfoder och några till. Men inte som i en vanlig affär att de har alla färger.

Tänkte åka förbi idag. Kan kolla storlekar o mobilfota i så fall.

• Ari Gold

Jag har kollat mitt barnklädeskonto och inser att jag fortfarande ligger plus trots ivrigt reashoppande. Sålde ju av en del urvuxet i samma veva.

Funderar på att unna mig något mer plagg har ett par kvar på min lista som jag funderar över. Men jag vill inte köpa vad som helst bara för att det är rea.

• Ari Gold

Cheap Monday har helsvarta...annars vet jag inte. Har inte vanliga storkedjorna det?

• Ari Gold

Min sambo gnäller mest över all tvätt. Han har som syssla att sköta tvätten samt vikning av ren tvätt. Jag underlättar inte direkt hans jobbsituation där *S*.

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!