• Magda78

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

jojoa75 skrev 2008-12-14 19:38:27 följande:

Har haft många modeller av nokia genom åren o har aldrig varit besviken. Måndagsex kanske?
    Här är en till som i stort sett bara haft Nokia och jag tycker detsamma! Toppen! Inga som helst strul och väldans användarvänliga
  • Magda78

Har inte missat så mkt här märker jag - tur!

Lillronya:

• Magda78

Nogula skrev 2008-12-16 10:40:15 följande:

Nån som vet hur kik kid wrapdress är i storleken? Tänker mest på armlängden
    En till här som undrar hur den är i stlk?!
  • Magda78

Lokatt skrev 2008-12-16 14:31:03 följande:

Mysgrodan löste detta toppen! Verkligen bra service! Efter några mail fram o tillbaka konstaterades att de missat min insättning. Hon skulle tom. skicka med en tröja som ersättning för krånglet. Så kundvänliga shoppar gillar vi!!
    Härligt när de är så tillmötesgående! Sådana shoppar gillar vi!
  • Magda78

zasata skrev 2008-12-16 15:03:18 följande:

kollar in lite på lunchen, var inte mkt roliga erbjudanden i dag. min molo trosor hade kommit går. söta, men stora ;) väntar på min svarta shampoodle dress. sen har jag hängt undan en söt brun tröja från tommy H och en lila po.p WS flecce på jobbet. har ni sätt dom nta färgerna? inte min smak tyvärr på yterkläder. ceris rosa osv.. fina men går ju inte att ha något till?
    Nya färger på Pops WS? Har inte sett men nu blev jag nyfiken så har du ett "smakprov" får du gärna länka eller sätta in bild
  • Magda78

Hanah skrev 2008-12-16 16:10:43 följande:

Åh, har kommit på NU att jag "måste" ha Molo bodysuit SPACE!! Fan... nu lär den ju inte finnas på rea i rätt strl igen....
    Åhh, det är så jobbigt när man kommer på sånna saker lite för "sent" men med lite is i magen kanske den dyker upp igen. Det kluriga är ju att hitta rätt stlk.
    Jag kände att jag "missat" Kik*kids velourklänning hos Barnlyan tidigare men så idag dyker de upp till bättre pris hos minpluddevutt och då känns det ju bra
    Hoppas du hittar i rätt stlk och till bra pris!
  • Magda78

Slänger in min fråga här också:
    Ni som har Kik*kids velourklänning (den som minpluddevutt har i kalendern idag) är den konstig i halsen? Så att omlotten hänger löst? Kanske någon som har den på bild på ett barn och har lust att lägga in i bt?

• Magda78

Buttelina skrev 2008-12-16 16:24:22 följande:

loveliva har bild i hilda mappen
    Tack! Skall kika...
  • Magda78

Buttelina skrev 2008-12-16 20:08:54 följande:

tycker dom har haft mycket vettigt. bästa erbjudandena enligt mig
    Håller med! Det är farligt för plånboken att kika in där varje kväll
  • Magda78

Magda78 skrev 2008-12-16 20:16:45 följande:

Buttelina skrev 2008-12-16 20:08:54 följande:
    Håller med! Det är farligt för plånboken att kika in där varje kväll
    Och jag har saker i kundkorgen där ikväll också men funderar på hur jag ska göra... (hoppas nästan att stlk tar slut innan jag funderat klart) Då går det lätt att bestämma sig
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!