• septbebis

Unga Mödrar (spoilertråd)

Spoliers här.

• Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)
  • Helennnna

Va skönt att höra! Men är super nyfiken på att höra hur det gått för Stine. Vem har hand om Isabella tro? Är så himla tragiskt detta tycker jag.  

• 3 barns mamma84

Visste ni detta ??

Mor fra 'De unge mødre' sigtet for grov babyvold

En tidligere deltager i programmet "De unge mødre" har i al hemmelighed været fængslet i seks måneder for at have rusket sit nu et-årige barn barn så voldsomt, at det pådrog sig svære skader.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Mamma och Mor
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-11 10:12:58 följande:
    Visste ni detta ??

Mor fra 'De unge mødre' sigtet for grov babyvold

En tidligere deltager i programmet "De unge mødre" har i al hemmelighed været fængslet i seks måneder for at have rusket sit nu et-årige barn barn så voldsomt, at det pådrog sig svære skader.

Gamla nyheter, diskuterades redan i höstas Flört
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Julia08

Såg att Stine ändrat profilbild på FB och att den är tagen i hennes hem, så hon är kanske ute igen ...

• Santon

Har lite skvaller. Läst på en Dansk skvallertidning. En av mödrana har blivit dömd till fängelse för stöld i den juvelbutik hon jobbad/hade praktik i. Kommer inte ihåg vad hon heter nu, men det var hon som har en son och är gift med en annan man ( än pappan) och som har förlorat en dotter i graviditeten . Hon är även gravid och de skulle gifta sig, men han blev inte glad över graviditeten och att hon skulle behålla barnet, så bröllopet är inställt. vet ni vem jag menar? hon har dubbelnamn och är mörkhårig.

• anette 81
    Julia08 skrev 2011-01-11 19:59:18 följande:

Såg att Stine ändrat profilbild på FB och att den är tagen i hennes hem, så hon är kanske ute igen ...

vad heter hon där?
  • fluu
    Santon skrev 2011-01-11 20:27:03 följande:
    Har lite skvaller. Läst på en Dansk skvallertidning. En av mödrana har blivit dömd till fängelse för stöld i den juvelbutik hon jobbad/hade praktik i. Kommer inte ihåg vad hon heter nu, men det var hon som har en son och är gift med en annan man ( än pappan) och som har förlorat en dotter i graviditeten . Hon är även gravid och de skulle gifta sig, men han blev inte glad över graviditeten och att hon skulle behålla barnet, så bröllopet är inställt. vet ni vem jag menar? hon har dubbelnamn och är mörkhårig.
    Heter inte hon Rebecka(fast med konstig stavning)?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • neeext

Men finns det någon info om när nästa säsong kommer? Kommer bara gamla repriser på femman nu ju..

• mamma hampus
    Santon skrev 2011-01-11 20:27:03 följande:
    Ja tycker att det låter som Rebecca hon har en son som heter Malikk och hon förlorde en dotter Malou hette hon.Och de flyttade från en lägenhet till ett radhus område och sonen fick ju börja på ett nytt dagis m.m
  • Santon
    fluu skrev 2011-01-11 20:37:01 följande:
    Heter inte hon Rebecka(fast med konstig stavning)?
    Jo det är hon.
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)