stomisex?
Jag undrar om någon har haft sex med någon som haft stomi?? Hur äcklande var det på en skala?
Jag undrar om någon har haft sex med någon som haft stomi?? Hur äcklande var det på en skala?
Om man ägnar sig åt objektifierad sex har det kanske betydelse om ens partner (som ju egentligen inte är partner då, utan bara objekt för min EGEN sexualitet) har stomi. I annat fall inte alls - det vanliga är att stomiopererade tar bort påsen och har plåster vid sex. Man interagerar ju med en annan person, inte med hans/hennes operationsärr.
Luktar gör det bara när man tömmer och det gör man inte samtidigt som man har sex! Det luktar olika beroende på var stomin sitter, tunn- eller tjocktarm, men det har fortfarande lika lite med sex att göra som "vanlig" skitlukt (jaja, undantaget scat då)
Det låter väldigt illa och respektlöst att prata om "stomisex" tycker jag. Jag vet inte om elakt är rätt ord, men usch vilken människosyn.
elakheten ligger inte i att man kan regera på olika oväntade saker eller att man har Hangups, elakehten ligger i att man sitter och spyr ut sitt äckel över olika företeelser på internet utan en tanke på att man kan såra människor. Tror det är en mognadsfråga.
Anonym (Nr 3) skrev 2008-11-21 12:48:12 följande:
Ksnkse skulle lagt tråden i "sandlådan". där får man tydligen vara hur ironisk som helst UTAN att folk tar illa upp. men tack, nu vet jag att det finns plåster vid sexuella tillfällen. ni hade bara behövt säga det!
..och gjorde sannolikt en del människor ledsna på kuppen...
En kille jag känner berättade att han hade haft "bröst-op-sex", och han var äcklad.
vad för skillnad på stomi och sätta på nån i rumpan?
ja visst luktar det annorlunda när man byter påsen men det luktar väl inte hallon när nån annan skiter heller?.ser inget problem att ha sex med nån som har en påse på magen.
Men jisses vilket tugg! Folk blir väl ledsna varje dag! Partnern är otrogen, ungen hatar en, arbetskamraterna ser ner på en. Jag kan mala på ett bra tag. Och kikar man runt här på forumet så kan jag garantera att man blir ledsen på 10 minuter. Det finns folk som har åsikter om tjocka människor, om smala, om invandrare, om homosexuella, jaa precis allt.
Och så hakar ni er på att TS skrev stomisex. *fniss*