arkeologitjejen skrev 2008-12-02 19:47:40 följande:
Har lagt till dig nu så att du självklart kan glutta in på min sida. GAH! Är så upprörd! Är ju såklart Boxerkund och de har slutat att sända BBC PRime! Det är katastrof här hemma och sambon håller kurs i hur man blir nätpirat för att ladda ner avsnitten. Jo då, när de där grejerna du nämner hände så hade jag tittat ett par år. Minns så väl när familjen Miller flyttade in med den höggravida dottern på 14 år. MYCKET kontroversiellt och inte mindre när pojkvännen tog en överdos. MÅSTE fixa det här med tillgång till kanalen. Eller så får mamma besök varje dag för hon har fortfarande BBC Prime. Ha ha! Ja, julen i år är ju späckad med action. Jag tror att Roxys barn kommer visa sig vara Jacks, så blir det en massa trubbel med Sean och Jack och kanske även Tanya då Jack givetvis kommer vilja ha en del av barnets liv med tanke på att hans dotter bor i Frankrike. Nä, nu är middagen klar och sambon ska man vara snäll åt idag när han fixar mitt "knark".
Oj, är du utan nu??? Usch, skulle inte klara mig!! Inte efter så här många år... och ja, jag vet att jag är en 'addict'...haha.
Beroendeframkallande minsann!
Jag har comhem, och har kvar BBC, men som nu bytt namn från Prime till Entertainment av nån oförklarlig orsak. Man fick ju inte ens reda på det innan! Dåligt!
Eastenders har bytt sändningstider i och med ändringen.
Vi hade Boxer förut, men vi hade så mycket problem med den så vi bytte till comhem.