• arkeologitjejen

Eastenders?

Finns det några andra här på Familjeliv som följer Eastenders och vill prata lite om vad som händer? Inga spoilers utan bara prata om senaste avsnittet som sänts via BBC Prime (alltså ca en vecka efter BBCs sändningar).

Mamma till Linnea, född mars 2008.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-04 22:37
    Jag skrev fel där uppe, fd BBC Prime, numera BBC Entertainment ligger så vitt jag vet ca två veckor efter vanliga sändningarna i England.
  • Svar på tråden Eastenders?
  • Glaadis

Hoppas att Sean stannar kvar men Roxy kommer inte få det lätt.

Kan ingen sätta dit Archie så man slipper hans falskhet.

Jaha så börjar jack och Ronnie kuckelelura med varandra i gen , vad händer om Tanya släpps och kommer hem ?

Kommer Shirey förlåta Phil nu när sanningen om Suzey komm fram och har hon verkligen försvunnit med guldet och alla pengar ?

Vad kul att se kära gammla Jim i gen, jag diggar honom så.

Jag kan inte komma på vad Dawns flicka heter , är det någon som kommer ihåg ?

Längtar nu till Lördag och att klockan slår 13.05.

• PrettyGirl

L jung skrev 2009-01-12 18:55:08 följande:

Det avsnittet som visas kl.18.55 (dvs nu!) är nytt, sen kommer det repriser ett flertal gånger under natten och följande dag...
    Aha, så det är fem i sju det visas nytt varje dag då? Tack:)
  • L jung
    PrettyGirl skrev 2009-01-12 20:03:50 följande:
    L jung skrev 2009-01-12 18:55:08 följande: Aha, så det är fem i sju det visas nytt varje dag då? Tack:)
    japp... helt rätt.

men det är inte första gången BBC har ändrat på tiderna, så vem vet hur länge det håller! hehe
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • arkeologitjejen

Dawns flicka heter Summer.

Har varit borta lite för vi har varit sjuka i omgångar nu ett tag. Ligger lite efter med tittandet av EE pga det, men har sett det ena av två julavsnitt. Jätteskönt att Suzy försvinner. Hon var bara jobbig, men det kanske var meningen. Som Phils förra flickvän som gjorde Ben illa. Vad hette hon?

• vadermom

*snyft* jag som gillar Sean, vill ju se ett lyckligt slut för honom.

• L jung
    Glaadis skrev 2009-01-17 20:41:15 följande:
    Hette inte Philips ex Stella ?
    helt rätt... det senaste exet innan suzy vill säga.. han har ju haft så många!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Glaadis

Skall kolla i kväll på EE när manen har lagt sig så man får lung och ro när man skall titta. Avskyr när han går förbi och "fasnar" framför EE och frågar massa .

• arkeologitjejen

Min älskling har precis fixat de fyra första avsnitten någonsin från EE till mig. Har precis sett det första. Hur kul som helst när Ian är ungefär lika gammal som Peter är idag och så alla karaktärer som blivit gamla och försvunnit som Den, Nick, Sharon, Pauline osv osv.

• Glaadis

Gud vad jag tycker synd om Sean !
    Undrar om han kommer att förlåta Roxy och undrar om Roxy förlåter honom för att ha tagit Amy.

Undrar vad Jack skall göra nu när han vet med säkerhet att han är pappan. Han kommer nog vilja vara pappa nu när han inte har någon kontakt med Penny.

Jag hoppas fortfarande att Phil och Shirley skall bli ett par , men hoppas att Phil får kämpa ett tag.

Jag tror att det är något skumt med Dots son som kom hem med sin dotter. Jag tror att han kommer att lämna henne hos Dot och bara dra.

Försöker Janine ta över rollen som mamma till barnen ?
    Det kommer att braka mellan henne och Bianca.

Längtar till Löradag i gen för nya EE avsnitt.

Svar på tråden Eastenders?