• arkeologitjejen

Eastenders?

Finns det några andra här på Familjeliv som följer Eastenders och vill prata lite om vad som händer? Inga spoilers utan bara prata om senaste avsnittet som sänts via BBC Prime (alltså ca en vecka efter BBCs sändningar).

Mamma till Linnea, född mars 2008.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-04 22:37
    Jag skrev fel där uppe, fd BBC Prime, numera BBC Entertainment ligger så vitt jag vet ca två veckor efter vanliga sändningarna i England.
  • Svar på tråden Eastenders?
  • L jung
    natjess skrev 2008-12-03 22:08:19 följande:
    oki .... jo jag har vart inne på den ibland . fast många obesvarade frågor men jag visste inte att man kunde gå tillbaka och se ! ska göra det ... fast jag åker til england på lördag då får jag kolla ! rätt så lätt att komma in i igen !
    Underbart! Alltså att du får åka över igen.  Kommer du stanna länge?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • natjess

förresten vem va det som körde över max ?

• L jung
    natjess skrev 2008-12-03 22:10:51 följande:
    förresten vem va det som körde över max ?
    Tanya har erkänt men man vet inte om hon döljer något... verkar lite skumt!
  • natjess

jaha oki .... ne jag ska bara vara där i två veckor fira lite jul med styvföräldrarna

• Glaadis

Hej ! Jag följer EastEnders så varje Lördags morgon är bokad för mig och då får familjen hålla sig undan. I värsta fall så spelar jag in och avnjuter serien på Lördagskvällen.

• L jung

Herregud så kul att det verkligen FINNS människor här i sverige som följer serien!!! Kanon!!

• Glaadis

trodde själv att jag var ensam om att se EE. När man har frågat folk tittar de på en som man vore ett ufo.

• L jung

Vi får hålla ihop här helt enkelt!!! Vår alldeles egna EastEnders tråd!!! hehe

Nu är det läggdags för mig

vi höres här

kram

over and out

• arkeologitjejen

Hej hej!
    Så KUL att det finns fler som gillar att prata EE! Då är man inte ett ensamt ufo i kalla Sverige!

Nä, det är helt svart i min tv nu så jag kan inte få in EE längre, men sambon är lite pirat på nätet och har lyckats hitta en sida där man kan ladda ner de senaste avsnitten. Fråga inte hur för jag kan ingenting om sådant där, men nu har jag alla avsnitt som sänts de senaste två veckorna på hårddisken och det ser ut som att jag inte kommer missa ett enda tills dess att vi löser tv-frågan. Hurra!!!

Ja, jag tycker också att det är skumt att Tanya skulle erkänna att hon kört över Max och dessutom var hon ju ensam hemma med barnen när det där hände. Skulle hon verkligen lämna lille Oscar utan tillsyn för att springa ut på gatan, stjäla en bil och köra över Max? Nä, det verkar skumt. Jag tror det är en hund begravd i det där. Skulle inte förvåna mig om det var Lauren som gjorde det. Hon var ju så arg på sin pappa och så uppriven efteråt. Tanya skulle ju mycket väl ha kunnat vilja skydda sin dotter.

Vad har hänt sedan Bradley friade till Stasey senast? Hmmm MASSOR!

Jag gillar även sidan www.walfordweb.co.uk fast där finns massor av spoilers att akta sig för, men även en massa skvaller. Riktigt kul sida.

Ja, så kul att vi fått en egen liten tråd i världen där vi kan prata tv. Sambon bara skrattar och tycker det är kul att jag hittat en "stödgrupp". Shit, sist vi var i London så var tvn paj på hotellrummet och hade inget ljud. Tvingade till mig att få byta rum så att jag kunde titta på Eastenders! Ha ha!

Nä, dags att knoppa.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Glaadis

Jag tror också stenhårt på att det var Lauren som körde på Max.

Jag har en hat/kärlek till Max, jag kan inte sätta fingret på vad det är men det är nogot.

Svar på tråden Eastenders?