• arkeologitjejen

Eastenders?

Finns det några andra här på Familjeliv som följer Eastenders och vill prata lite om vad som händer? Inga spoilers utan bara prata om senaste avsnittet som sänts via BBC Prime (alltså ca en vecka efter BBCs sändningar).

Mamma till Linnea, född mars 2008.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-04 22:37
    Jag skrev fel där uppe, fd BBC Prime, numera BBC Entertainment ligger så vitt jag vet ca två veckor efter vanliga sändningarna i England.
  • Svar på tråden Eastenders?
  • arkeologitjejen

*skratt* Ja, jag har hört om den vevan med Pauline som blev "svärmor" till Dirty Den. Måste ha varit jättekul att se. Ooooh jag gillar intriger som rör runt lite.

Vad tycker ni om det som sker nu då? Jag tittar ju på de engelska avsnitten nu så jag vet inte riktigt hur långt ni kommit. Vad är det senaste som sänts här i Sverige?

Annars verkligen gottade jag mig verkligen åt hela historien när Max och Stacy var tillsammans. Tyckte jag var kul.

• Glaadis

Skall i kväll sätta mig ner när sonen somnat och njuta av veckans EE.

Kan det inte bli kväll NU !

• arkeologitjejen

Mmmm känner igen det där. Ser fram emot att kanske på sikt få EE på tvn igen, men nu klarar jag mig med snäll sambo som fixar fram det på internet. Är rätt mysigt det också att ta sin lilla tid och sätta sig vid laptopen och titta.

Vad tycker ni andra om Sean? Jag gillar verkligen honom. Både att han är snygg och så gillar jag hur han utvecklats i sitt förhållande till Roxy. Skulle dock önska att han kunde "göra upp" med sin mamma och försöka förstå henne och att hon kunde förstå lite mer av varför han mår dåligt av hennes sjukdom.

• vadermom

Åh! inte bara jag som följer
    Ska läsa igenom tråden nu, jag missade igår.

• Glaadis

sean ser bra ut och jag tycker också att han borde göra upp med sin mamma nu när han har blivit pappa.

Jag vet inte vad det är men jag börjar tro att Sean inte är pappa till Amy.
    Jag tror det är någon annan än han och jag tror inte att det är Jack.

Jag hoppas att Phil och Shirley blir ett par så subban Suzy får på nöten. Jag tycker inte om rollfiguren.

Jag tycker att Ricky är go och hoppas att han och Bianca blir i hop om/när Tonyäcklet blir upptäkt nu när han manipulerar Laura.

• vadermom

Jag tror stenhårt att shirley och phil kommer att bli ett par

Vad hände med Tony? sista jag såg var ju att Ricky kom in när han skulle tvinga styvdottern att tvätta av sig sminket.

För alla som saknar Grant

• arkeologitjejen

Välkommen till tråden vadermom!
    Tack för länken. Helt underbar! Gillade även en jag hittade där Dot av misstag druckit te på cannabis.
    Nä, nu gråter Linnea från spjälsängen.

• vadermom
    Svar på #57
    Tack tack

Usch jag blev besviken på kvällens avsnitt
  • Glaadis

Jag tycker inte om Suzy ! Jag tycker helt att Phil skall lämna henne och jag tror inte att hon är med barn utan försöker lura honom.

Tycker nu att det är dax att någon avslöjar Tony  och hoppas det är Ricky som avslöjar honom.

Jag tror inte Sean eller Jack är pappa till Amy.

• arkeologitjejen

Hmmm Vem skulle då vara pappa till Amy? Kan det vara den där snuskiga karln hon var förlovad med förut?

Nä, jag gillar inte heller Suzy. Hon är otrevlig och inte en särskilt kul karaktär heller. Tycker Phil ska bli ihop med Shirley.

Svar på tråden Eastenders?