Inlägg från: fru Elle |Visa alla inlägg
  • fru Elle

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Carina; Sömnbrist kan ju faktiskt vara tortyr så det kanske inte är så konstigt att du känner så. Du måste ju få sova för att kunna orka en natt till. Kunde du sova någonting sen när sambon hade gått upp med henne?

• fru Elle

Kajsa; Det var ju lite väl tidigt att gå upp vid 5.30. Hoppas han kunde somna om så han inte är grinig hela förmiddagen.

Emelie; Både feber och ramla av sängen, ingen rolig dag. De är verkligen snabba på att krypa iväg, det händer saker på ett ögonblick, tur att hon landade mjukt.

Lotta; Låter inte så roligt att gå och ha ont i leder. Vilken fart det har blivit på Rasmus, kan tänka mig att ni har fullt upp med att jaga honom.

Vi testade vid frukosten och peka på våra näsor och andra delar av ansiktet. Molly tyckte nog vi såg roliga ut för hon skrattade åt oss. Näsor tror jag att hon tycker ser speciellt roliga ut, för de vill hon gärna nypa i.

Angående me & I så blir det nog både klänning och tröja med pussgrodamotivet till Molly.

• fru Elle

Carina; Vad skönt att hon bara vaknade en gång i natt. Tycker själv att det är hemskt stressande när man inte kan somna. Brukar du annars ha lätt för att somna? Hoppas att både Ellys och din sömn blir lite bättre snart.

• fru Elle

Kajsa; Du skulle börja jobba heltid nu har jag för mig. Finns det någon möjlighet att gå ner lite i tid sen, tycker att det hade varit skönt att både jobba och vara hemma.

• fru Elle

Nu är vi friska så vi vill gärna fika i veckan.

Carina; Jag har med lätt för att somna, hoppas att allt snart är tillbaka till det normala. Härligt att även denna natten gick ganska bra. Om du menar klädpartyt så är det inget köptvång.

• fru Elle

Roligt med husvisningar, vi var iväg på vår första i helgen. Men det huset blir det inte.

Alex; Konstigt att de inte ens hade orkat städa, det tar ju ner intrycket ganska mycket.

Molly ville upp tidigt imorse, sambon gav henne en välling vid 05.00. Sen ville hon inte somna om så jag gick upp, tog med mig en kudde till köket så jag kunde forsätta att vila lite . Ska passa på att sova lite till nu när hon har somnat.

• fru Elle

Linnea; Får hoppas att din sambo inte drabbas av detta varsel. Nu när det andra har ordnat upp sig så är det väl typiskt om han blir varslad. Roligt att Annie verkar trivas på dagis, då kommer säkert inskolningen att gå bra.

• fru Elle

Linnea; Nej vad trist, vad tidigt han måste gå. Hoppas han hittar något annat snart.

• fru Elle

Carina; vad trist att det strulade med sömnen inatt, att de inte kan förstå sitt eget bästa.

Vad trist med alla varsel, har verkligen varit mycket nu det sista.

Trevligt att vi blir några på fredagsfikan, var ett tag sen vi träffade er. Men nu är vi äntligen friska.

Jag kommer troligtvis att vara hemma till mitten av augusti.

Kul med omskolning, men jag vill inte ta mer CSN. Räcker med de lånen jag redan har, betalar ca 4500 kr i kvartalet.

• fru Elle

Linda; Kul att det funkar bättre med maten, men det lät riktigt äckligt med en flaska flytande smör. Men jag antar att det var utblandat med maten.

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV