• Mica82

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

nej va tråkigt med ännu fler sjuka barn Hoppas det försvinner snabbt! Verkar vara väldigt många som är sjuka nu, både vuxna och barn. Hur r det föresten med Vida Alice? Spyr hon fortfarande?

Imorgon ska vi på återbesök på Östra kl 13. Är väldigt sugen på mamma/barn fikor nu! Hoppas han får en ok stämpel i rumpan!

Har dansat afro/rumba idag på gymmet. skitkul!

Maria
    hade du tänkt ha träffen mitt under en dag eller på kvällen? Har aldrig varit på rabdido-party. Har de bra priser?

• Mica82

tjena ladies!

Skitsnygg overall Alex! haha! Ska alla trådbebisarna ha en sådan nu! Värsta regnbågsgänget! Var är ord.pris på en sådan?

Skönt Alice att Vida erkar må bättee nu Hade varit jobbigt om det var sonden som krånglade..
    får hoppas att Filippan inte blivit smittad Linda! Fy så jobbigt isf... hon är som du säger nog inte så redo för det just nu. Vilken otur isf...
    skitkul med köpenhamnsresan föresten! Mitt tjejgäng pratar oxå om att hitta på nåt kul.. Tobias blir bjuden till Las Vegas i mars så jag ska oxå få ha kul on my own!

Vi ska faktiskt till bvcläkaren imorgon med Alexander. Det var min bvc sköterska som tyckte vi skulle träffa henne pga sömnen. Jag vet inte var det är med honom. han äter bra hela dagen så han är inte hungrig. han somnar jättegott. är glad när vi lägger honom o somnar in tryggt utan tårar. men sen avknar han hela jäkla natten. Han somnar inte om...vi försöker hjälpa honom man han ligger o vrider o vänder ibland i 3 timmar. ibland är han jätteledsen. vår bvc-sköterska sa att vissa barn som vaknar mitt i natten och är extremt övertrötta får ingen ro i kroppen o kan inte somna in av den anleningen å då behöver de hjälp... men jag vet inte vad jag tycker om den hjälpen.... fan va jobbigt! Men samtidigt så funkar det inte längre...inte för nån av oss 3.

• Mica82

ha ha! Våga vägra vandra Även om Alexander tog sina första steg igår kommer det nog dröja tills han går. Nu sätter han sig på rumpan så fort han märker att jag vill släppa! haha! Men han vågar iaf gå när jag bara håller honom i en hand.
    va roligt Lotta att bus-Rasse går nu! heja heja!

Det gick bra hos läkaren idag! Har varit med min snälla kompis Annika hela dagen. Hon har en svart liten handväska som jag gillar jättemycket. Sötnosen hade köpt en sån till mig som jag fick i present idag bara sådär. Den var slut i gbg så hon hade åkt till kållered för att köpa den. Blev så glad!

Fina bilder från fikan idag!

• Mica82

Finns bilder på A-man och hans tjej i bloggen nu

• Mica82

ja precis..det är inte sömnmedel om jag förstått det rätt..egentligen allergimedicin. jag frågade om det var farligt men hon sa att det inte var det. Med de ger det bara som sista utväg. De vill inte att föräldrarna ska se det som en utväg i första hand.. tro mig, det känns väldigt jobbigt det här... men vi får se vad de säger imorgon. A somnade kl 19.30 och har redan vaknat 3 ggr...

• Mica82

Linnea gumman då... Å vad jag är ledsen för er skull!! Men som alla säger här! Du är otroligt stark och världens bästa mamma till Annie! Du kommer klara dej jättebra även om det kommer vara jobbigt ett tag i början. Du får skriva hur många noveller du vill här. Vi läser dom mer än gärna och vill stötta dej så gott vi kan! Lova att säga till om det är nåt...om du vill ha sällskap etc... KRAM!!!!

Alexander har fått feber... here we go again... han har bara 38.1 men verkar ganska slö.. tur att vi ska träffa läkaren idag. Är ju extra uppmärksam nu när han blir sjuk så snart efter han varit så dålig...
    Ringde till BVC å frågade om det var ok att vi kom och det var det.
    kajsa
    När man kör SHN ska barnet helst vara helt frisk. A har varit förkyld o hostig hela hösten/vintern så det har aldrig varit tillfälle att börja. jag mådde inte så bra i slutet när kuren började köra ihop sig så därför är det lite motigt att köra den igen...

Alex

ha en fantastisk skön och rolig dag!!

• Mica82

Alice..förstod inte riktigt att det var så jobbigt för dej med. Så tråkigt när det blir så här! Men jag blir glad att du ändå har ljusa tanar om er framtid tillsammans! Hoppas det vänder snart! Att umgås 24h/dygnet en lång tid är påfrestande för vem som helst hur mycket man än älskar varandra.

Maria
    förlåt, glömde ju svara om klädpartyt! Jag kommer helst en vardagskväll eller mitt på dagen en vardag.

Emelie
    glömde ju svara dej med. nej, Nordicclub har tyvärr ingen salsaaerobic. Låter ju jättekul! Hade så gärna velat testa bodyjam, men jag är för feg... för mycket stegkombinationer tror jag..

tack för eran omtanke gällande Alexanders sömn det värmer...

carina, hoppas Elly kommer sova bättre när du slutar nattamma. Alexander osv bättre i ca 1.5 vecka sen vände det igen. Men de flesta sover mycket bättre när de slutar nattäta om jag förståt det rätt. har läst ganska många sömn-trådar här i forumet...

• Mica82

Lena
    missade ditt inlägg. Lilla tjejen då! Men skönt att hon inte verkar ha ont...

• Mica82

va trist Hanna att du gått o blivit förkyld! Är det någon i tråden som inte har en familjemedlem som är sjuk?

Maria
    den kvällen passar perfekt för mig!

Alexander hade 39 graders feber nu ikväll Men suppen hjälpte väldigt mycket så han somnade gott....
    Har fått ngt som heter Theralen till Alexander. Men han får det först när han är frisk. Känns fortfarande sådär, men han behöver sova gott. Kanske därför han är sjuk hela tiden pga sömnbrist...
    ja iaf så väger han nu 10230g och mäter hela 77 cm. huvudmåttet var 46...

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV