• Mica82

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Alexander fick feber igen för 4:e gången på 2 veckor Hoppas han inte smittat ner någon av er som vi träffade idag.. Vi ska till barnmedicin imorgon så de får ta en ordentlig koll på honom.
    Tack isf för idag, det var jättetrevligt!

Tror inte jag orkar blogga idag, men imorgon Fick oxå en jättefin bild på Eric o A-S!

• Mica82

A-S
    har för över pengar till konto nu. Tack för att du la ut så jag kunde få i mig lite smarrig thaimat!

• Mica82

GRATTIS Annie på 1-årsdagen!!!! Hoppas ni får en jättebra dag! Skönt att hon blivit bättre

mardrömsnätter är inte roligt... Ja tur att panodil finns!

Kul Jennie att Leon går nu! Vi tillhör barnmedicin Kungshöjd. men de hade ingen tid för Alexander. Just nu har han ingen feber, tror det är iprenen som fortfarande verkar. man börjar han tempa upp igen så skulle vi åka upp till Östra. 4 omgångar feber på 2 v känns inte helt ok..

Hanna
    Gd va bra med en ny förskola!! Hoppas ni får plats där då! Jag ska försöka få kontakt med någon på Småbarnsskolan i Majorna dag. Vill gå dit o kika. Vi har tyvärr inget personalkoop i majorna. bara föräldrakoop..typ 100 st. Hippiestadsdel!

• Mica82

nu har jag oxå bloggat lite

dåligt ac meandi att inte uppdatera sin sida. vaddå dålig marknadsföring?

• Mica82

ååå en sån där röd filt med vita moln o en matchande mössa till min brors bebbe som kommer i maj kanske kan vara nåt....(meandi)

• Mica82

Lotta
    kuö att höra lite från dej igen!
    Låter inte trevligt det där med SLE. Vi får hålla tummarna att det är inte är va läkarna tror att det är och att smärtan går över snart!

jag håller med dej att de små förstår så fort! Alexander kan oxå ansiktet nu. Gick så snabbt att lära honom så man kan nog lära de små en hel del. Roligast är att peka på näsan, då skrattar han
    Roligt att han rör sig så stabilt nu! kul med jage! Inte en lugn sekund där hemma!

Snart blir det rödvin o ostar...det har blivit vårat fredagsmys. mums!

• Mica82

Carina
    blir så glad för er skull! Helt underbart! Det kommer säkert vända nu! Kanske får du räkna med ngt bakslag någon gång men så är ju det alltid. Hej aElly! är hon piggare idag? Du kommer lära dej sova bättres en när Elly sover gott.

Våra nätter är ett rent helvete. Känns somd e där dropparna bara gjorde allt värre. Har slutat med dom nu efter 8 nätter. tyckte inte dropparna gjorde ngn större skillnad.
    han somnade kl 20. vakande kl 21. somnade om runt kl 22. kl 23 var han omöjlig. Då tog vi upp honom till soffan. han blev jätteglad. efter 5 min gnuggade han sig i ögonen. Tog in honom till vår säng där han somnade direkt. vaknade kl 00.40 somnade 02.45 efter MYCKET om och men. vaknade kl 05. somnade om med buff. vaknade kl 6.50 somnade om relativt snabbt. vaknade kl 7.50 somnade om snabbt med buff. 8.50 var det morgon.
    jag vet inte vad vi ska göra längre. han somnar ju jättebra på kvällarna men sen är det kaos. Varken jag eller Tobias orkar längre. känns som vi sover 4 timmar totalt per natt. denna natten var ändå lite bättre än de andra nätterna. Nä nu får det vända annars blir jag ett psykfall.

• Mica82

Kajsa
    andra alternativ? Jag flyttar hemifrån precis som du Nä, ärligt talat så vet jag inte. Någongång kommer han väl börja sova normalt men jag vet inte hur länge vi orkar vänta...

• Mica82

Carina
    nu fick du verkligen ett bevis på att det börjar vända! Underbart! Skönt att du oxå kunde sova bättre! Håller tummarna för er!
    A sov hyffsat i natt. 20-02.30 efter det var det uppvak lite då och då men han somnade om ganska snabbt varje gång. men varje gång nåt sånt hr händer så är det bara en engångs grej. ¨så jag vågar inte hoppas. emn det är skönt att vara hyfsat utvilad

om ni fikar i stan så kankse vi komer förbi. ska till mvc i majorna kl 10.30 sen är vi lediga

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV