Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Just det, ska jobba imorn.. Gud va kul.. eller inte, har ingen lust längre, skulle aldrig sagt ja.. BLÄÄÄÄÄ

(¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • Meemmee
    Alex: Nej, va hemskt! säger som de andra att hoppas att hon blir av med viruset snart så hon får komma hem till sin familj..

Linnea: Kul med Ullared hade också velat åka.. Kanske ska tvinga dit Zoran i veckan hahah

Det gick bra att jobba heldag idag Evelina och pappa hade jätte skoj, hon hade bara ropat på mamma några ggr innan hon skulle ta fmvilan sen av allt frid och fröjd

Igår hände så mycket skit....
    Zoran får samtal från hamnen om att han ska jobba från 01-06 Förvånad SÅ jävla typiskt när jag ska börja jobba 8...
    Och som att inte det va nog ringer min pappa på hemtelen 22:30 och säger att jag måste komma dit och passa Johan (min 8-åriga lillebror) Och jag säger att jag inte kan då Zoran ska gå upp 23:30 och jag ska jobba imorn bitti.. då säger han att han måste till sjukhus med annelie (hans fru) Som tur är bor vi på samma gård så jag sprang över och sa att jag bara kunde stanna till 23:30 då Zoran skulle gå upp så han fick ringa min storebror som va bra på lyret så han kom....
    Ambulansen kom för Annelie hade svårt att andas och tog med henne till sjukhuset, men dom hade kommit hem 4 imorse och hon ahr tydligen fått ett virus någonstans som orsakat detta.. Det blir som kramper i luftstrupen.. LÄSKIGT!!
    Och hon skulle ah jobbat så jag fick ju fixa ersättare till henne, tur att jag ahr jobbat på hennes jobb!!!!!

Till något roligt! Evelina åt MIN korvstroganoff idag me so happy

Kram på er
  • Meemmee
    Alex oxh Maria: Kan jag följa med om jag lämnar tösa hemma med pappa???OskyldigGenerad Jag kan sitta mellan barnen och vara lektant 
  • Meemmee

Alex: Jaaaaa, vad glad jag blir Trodde inte jag skulle få komma dit innan jul  Tack

• Meemmee
    Alex: Tror hon blir glad för den uppiggar påsen! Usch det av ju inte så dom hade tänkt spendera sin jul Blir ledsen bara jag tänker på det, man kan ju inte ens föreställa sig vad dom går igenom!
  • Meemmee

Alex: Jaha Generad Men jag åker gärna till Sisjön , det var ju absolut inte meningen att tvinga med dig till Ullared Hemlis

• Meemmee
    Linnea och Jenny: Jätte fina kort på barnen jenny du är ju jätte duktig, blir lite avis Hur i all världen får du tiden till att sy???
  • Meemmee
    Linnea och Mica: det lät inte som en rolig dag för er, hoppas det blir bättre imorn och att ALexanders hosta börjar försvinna helt

Stackars in Zoran, han började kl 2 inatt och skulle jobba till kl07 sen frågade dom om han ville jobba från 7-16 och han sa ja. Han hade även satt upp sig på övertid och hade glömt det så han får jobba 16-03 nu också Va han måste vara trött min älskling han som bara sov 2 timamr igår för att han bara skulle jobba 5 timmar

Zoran fick köra min pappas fru till Östra igår då de smärtstillande hon fått inte hjälpte PLUS att hon hade fått feber så dom sa att hon va tvungen och komam omedelbart, hon kom hem 4 i morse, Hon har lunginflamation stackarn, tur att hon åkte upp idag, det e ju farliga grjer... Så nu borde hon bli bättre inom några dagar..
  • Meemmee
    Kajsa. Nu ser det konstigt ut på hemsida.. Jag har explorer och igår kväll såg allt bra ut men nu är länkarna gästbok mfl. över den där röda pratbubblan..

Mica: Usch tråkigt att det verkar budas bort

A-S: Guuud va kul att höra att dessa 2 nätter har varit så bra.. Hoppas på fler

Alex,Maria: Hitatde ni något på Sisjön?? Hade ju så gärna velat följa med

Själv är jag helt slut sen igår, så Zoran lät mig sova ända till kl 10!! Den ni
    Lagade ju mat som en tok, har ingen vidare matlust idag Och jag som ska på julbord med jobbet ikväll.. Men SPRIT får jag nog i mig  Kanske ska ta på mig min AW-klänning som aldrig fick användas Va säger ni??
  • Meemmee
    Kajsa och Linda: Gud så fina som blev.. korten på Evi blev också jätte fina, är jätte nöjd har tyvärr ingen scanner så jag kan inte visa

Linnea: Blir nog den eller en tajt röd sexig kjol Måste ju ge ett bra intryck på min nya 27 åriga singel chef nu när det snart är lönehöjning haha 
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV