Alex: Nej, va hemskt! säger som de andra att hoppas att hon blir av med viruset snart så hon får komma hem till sin familj..
Linnea: Kul med Ullared hade också velat åka.. Kanske ska tvinga dit Zoran i veckan hahah
Det gick bra att jobba heldag idag

Evelina och pappa hade jätte skoj, hon hade bara ropat på mamma några ggr innan hon skulle ta fmvilan sen av allt frid och fröjd
Igår hände så mycket skit....
Zoran får samtal från hamnen om att han ska jobba från 01-06

SÅ jävla typiskt när jag ska börja jobba 8...
Och som att inte det va nog ringer min pappa på hemtelen 22:30 och säger att jag måste komma dit och passa Johan (min 8-åriga lillebror) Och jag säger att jag inte kan då Zoran ska gå upp 23:30 och jag ska jobba imorn bitti.. då säger han att han måste till sjukhus med annelie (hans fru) Som tur är bor vi på samma gård så jag sprang över och sa att jag bara kunde stanna till 23:30 då Zoran skulle gå upp så han fick ringa min storebror som va bra på lyret så han kom....
Ambulansen kom för Annelie hade svårt att andas och tog med henne till sjukhuset, men dom hade kommit hem 4 imorse och hon ahr tydligen fått ett virus någonstans som orsakat detta.. Det blir som kramper i luftstrupen.. LÄSKIGT!!
Och hon skulle ah jobbat så jag fick ju fixa ersättare till henne, tur att jag ahr jobbat på hennes jobb!!!!!
Till något roligt! Evelina åt MIN korvstroganoff idag

me so happy
Kram på er