Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Era stackare, båda mammor och barn som fortsätter vara sjuka! Krya på er

Jennie: Hoppas lägenheten faller er i smaken

Linda: Peppar peppar, nu får vi hoppas att det har vänt.

Kajsa: Vi använder Inotyol och den funkar grymt bra!

Linnea: En riktigt sömntuta du har

Alice: Tycker också du ska testa Sockerlösning eller sötsaft inte light.

Nu ska vi snart åka till svärföräldrarna och äta, hoppas det finns något som jag kan äta!

Kram på er

(¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯) fambabunovic.blogg.se
  • Meemmee

Maria: Åh va kul att Vidar också börjar krypa, nu blir det nästan inga lugna stunder hemma

Kajsa: Det går jätte bra! Vet inte hur mycket jag har gått ner, ska väga mig nästa vecka, men alla säger att det syns och att jag har blivit "liten" i hela kroppen.. Helt sjukt va tiden har gått fort, imrogon är det min 14:e dag sen blir dieten snällare Och jag som haft mensen denna veckan, tror du att jag har varit/är sugen på choklad eller haha

Hanna,Linda,Maria: Hos min BM va det verkligen röda lamopr som lyste så fort honung kom upp på tal..  Våra små kan dö av det innan dom fyllt 1, fins tydligen en jätte farlig bakterie i det,  så jag väntar nog till 1½ år

A-S: Gud blir så frustrerad när jag läser om din gruppmedlem, Usch! SÅnt kan verkligen g¨å en på nerverna PLUS att ifall arbetet inte blir så bra som det borde ha blivit så får ju resterande av gruppen lida.. Hoppas hon skärper till sig!!!

Ikväll har jag tvingat ut Zoran att spela biljard med sin kompisar så jag ska sitta och göra absolut ingenting, Skönt men tråkigt!
    Var förresten hos min morfar och Kerstin idag! Fick en jätte fin stor tavelram av morfar som han fått av en granne som hade ärvt den ifrån en tant på sitt jobb INte så billig ram med andra ord

Nää nu ska jag äta lite mer tacos!

Puss och Kram på er och alla bebbar!

• Meemmee

Ja det är helt otroligt vad dött det har varit!!

Alice: Hoppas det vänder snart!

Maria: Va du uppe länge igår efter att jag gick och la mig??

• Meemmee
    Alex: Gud så mysigt!1 Verkar vara bra grund för justeringar SJälvklart ska du utnyttja minst 2 kuponger imorn

Mica: Tack för komplimangen, är rätt nöjd nu men nog har jag lite babymage kvar, inte lätt att ha vägt 93kg Generad Va skönt att ni alla får sova lite mer nu!

Jenny: Men va duktig och effektiv du har varit, hur hinner du med allt????

Jennie: Hur gick det med lägenheten i Eriksbo???

Nu ska jag damma Wiiiee
  • Meemmee

Carina: Jag kör stenhårt på GI och det funkar känenr mig mindre och alla säger att jag ahr blivit mindre också (belönade mig själv med en bit kaka idag faktiskt)! MEN fan va babymagen är svår att få bort, blir ju tokig snart!!!!

har faktiskt funderat på tarmsköljning, men vet inte vart man gör det och hur mycket det kostar!

Har hon ätit något idag som är rött?? Annars tycker jag nog att du ska ringa sjukråd och fråga dom, för om det är blod är det väl inte så bra..

Lycka till med att sluta nattamma, det kommer va jobbigt några dagar, men sen blir det bara bättre och bättre, tänk på det när det blir som jobbigast!!

• Meemmee

Jösses va tyst det har varit härinne de senaste dagarna Förvånad
    Eko eko eko eko??????

Idag ska jag hinna med en massa inna gymmet,
    Kajsa vill du följa med oss på Funk? Det är grymt roligt

• Meemmee

Nu ska jag till jobbet gå tralalalala
    Ska jobba för en jobbarkompis som fick en Thailandsresa till sig och sina barn av sin pappa i förskotts 40 års present!!
    DÅ kunde jag ju inte säga nej när hon ringde och fråga om jag kunde jobba åt henne

Sen är det kalas kära svärmor fyller 58 idag

Mica: Hoppas det har gått bra med din pappa

Carina: Hoppas natten inte har varit allt för jobbig, nog tänkte jag mycket på dig igår

Kram på er

• Meemmee

Va ledsen jag är att jag missa fikan idag Ville ju verkligen ses.. Hoppas ni ahde trevligt som vanligt!

Och speciellt dig Kajsa, nu när det är sista mammaveckan, va sägs om en promenix imorn??? Om vädret tillåter så klart.. kan komma till K-dala

• Meemmee
    Grattis lilla/stora Annie

Carina: Hoppas det vänder snart!

Alice: Har dom sagt när operationen troligtvis komemr att bli?? ELler är det redan bestämt att det ska bli någongång i feb??

MIca:det lät som ett väldigt bra mys! HUr sover lilleman nu???

Lotta: Usch då, jag lider av reumatism så jag vet hur ont det gör, dock har dom inte gjort någon utreding på exakt vilken "sort" det är!
    På tal om gurkor, hur känns det nu när du har jobbat ett tag??

Ang. Vråla haha så har jag vrålat både en, två och fyra ggr, MINST!!

Evelina har haft feber sen igår, idag av den på 39, tror det beror på framtanden som är på väg nu! Men hon började även denna dag med att ramla från våran säng (som är väldigt hög) med huvudet före stackars min lilla tös, det är 2:a gången under hennes korta livslängd
     som det händer, som tur var hamnade hon på kudden! Phu, men rädd blev hon och grät så tårarna bara sprutade! DÅlig mamam dag idag!

Just det JAG åt en SEMLA ikväll Mums!!!!

NU är det sängen ska upp och jobba imorn!

Kram på er allihop!
Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV