Inlägg från: Meemmee |Visa alla inlägg
  • Meemmee

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Linnea: Vi finns alltid här glöm inte det! Bara att höra av dig om det är något, mista lilla!!! Vi finns här för att läsa/skriva trassliga noveller också
    Som Alex skrev du är en supermamma, inte många som hade klarat det du har klarat av, du är så himla stark!!!
    Kraaaam

Har tänkt på en sak, jag ahr ju lagt undan Evis alla kläder och nu funderar jag på att skänka allt utom spädbarns kläderna till stadsmissionen eller nått! va tycker ni?? Orkar verkligen inte sitta och sälja de på tradera, finns ju inte mycket tid som ni alla vet

Nu ska jag blogga och kolla på era bilder, sen ska jag sova!!

Godnatt
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯)
  • Meemmee
    Alex: Gud va skönt det lät, inte aaaalls avundsjuk
  • Meemmee
    Alice: Självklart kan ni se om det är något som passar era töser och självklart kan jag vänta på din väninna, resten skänker jag bort Hoppas även att det blir bättre mellan dig och M

Kajsa: Jag har med mig en till till passet idag Så vi är 3 som kommer,kanske blir vi t.o.m 4 Får se, vi ska supporta dig

Mica: Åhhh bodyjam är så jäkla roligt. Älsar verkligen det!!! Tycker absolut att du ska testa det.
    Hoppas det bara är tandfeber som A-man har, tur att du fick komma til BM så snart

Stackars lilla Freya!

Nu ska jag gå och handla vita bönor, det blir chili con carne på menyn här idag MUMS!!!
    Vet inte om ni läser min blogg, men jag har ju börjat skriva flitigt varje dag nu.. Jag ahr börjar med GI metoden och tycker det funkar rätt bra Nu ska det resterande av babymagen bort Beach 09 here I come

kram på er

Kram på er
  • Meemmee

Mica: Vi har faktiskt ingen sjuk här *PEPPAR PEPPAR TA I TRÄÄÄ*

• Meemmee

Oj det postades av sig själv Fundersam

Maria: Jag kan göra inbakade flätor på andra, emn inte på mig själv, så jag akn inte lära dig hur du gör på dig själv, men åtminstone visa tekniken

Kajsa: Tack för ikväll

Alice: tycker absolut att du ska komma på fikorna Vi har ju inte träffats än..

Nu ska jag blogga Kram

• Meemmee
    MIca: Hoppas A-man blir bra snart

Nu ska jag sluta spamma
  • Meemmee
    Alex: Bloggen blev jätte in Häftigt att den skiftar mellan olika bilder.. Me like
  • Meemmee
    Carina: Skriver som dom andra, jag fattar inte hur du har orkat ha det så tills nu! Jag hade legat i en kista under jorden vid det här laget!
    Hoppas det löser sig snart!

Kajsa: Det va roligt på Bodystepen, men det är ju inte riktigt det jag älskar att göra och absolut inte mina vänner då dom tyckte det av för svårt nu när dom precis börjat, men vi kom överens om att när dom har blivit lite "duktigare" så kommer vi på BS igen eller så kommer jag en torsdag om jag ska träna själv Men måste bara säga att du är en jätte bra instruktör och det märks att du älskar att stå där framme

Tack Tjejer för en trevlig fika igår

Linnea: Hoppas du tar det lugnt och bara njuter nu Det är du värd

Kram
    (¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯) fambabunovic.blogg.se
  • Meemmee

Hej tjejer!

Usch idag är jag så ledsen!
    Fick vet igår att en av mina barndomsvänner har svikit mig totalt..
    Jag har sagt saker i förtroende till henne, för att HON skulle må bättre..
    Och nu har hon fört det vidare vilket har gjort att det uppstått problem som egentligen hör hemma i 7:e klass på högstadiet!
    Känner mig så jävla sviken så det gör ont i själen!!Gråter

Blää, och Zoran jobbar till 22,30 ikväll så jag e själv med Evi och jag känner mig som en skit dålig mamma idag, inget tålamod och inte alls på lekhumör! Det ju faan inte meningen att mitt barn ska behöva lida för att min barndomsvän är en PIIIP (alldelles för fult ord för att skriva här)

Sorry men behövde skriva av mig lite... Hoppas min kompis Vanja kommer idag så jag kan få en axel att gråta mot och någon som kan vara mer lektant än jag är idag Gråter

Nu sover trollet så då ska jag passa på och ladda mammabatterierna!

Kram på er

• Meemmee

Hej tjejer!

Tack för att ni skrev när jag va ledsen, mår mycket bättre nu när jag har smält allt!

Har läst allt ni skrivit men nu står det helt stopp i huvudet!

Krya på er alla sjuka Och lycka till med nätterna alla ni som försöker ändra på bebbarnas nattvanor

Kram på er så länge

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV