Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Linnea, det tom rabatt på almenackor nu, gäller fram till 7.e dec!
Linnea, det tom rabatt på almenackor nu, gäller fram till 7.e dec!
Linnéa, nya tänder är inte så roligt här heller. Eric har dock ätit som innan dvs allt som ställs framför honom vilket jag är tacksam för. På dagarna sover han sina 30min pass men natten...... där önskar man verkligen längre pass. Är inne på femte natten men måååååååååååånga uppvakningar. Ser fram emot mina långpass, dvs 3h passen nu. Förstår inte alls vad jag klagat på tidigare med att han bara sover 3h åt gången =)
Så då har man natta sin natterorist, får se hur länge han behagar sova idag!
Pallade iaf iväg till ÖF idag,liftade med Calle dit och gick i duggregnet hem. Hade inte med mig vagnen idag utan hade Eric i selen. De sista 5min var det tungt men de övriga 25 min gick det riktigt bra. Efter det passade han på att sova i, hör och häpna, 1h och 45 min! Hoppas det är på väg att vända så han kan sova lite längre pass nu på dagarna.
Måste bara få berömma Eric lite. Efter ett antal katastrofala dagar så la vi honom i eget rum på övervåningen med babyvakten på. Somnade 19.30 men vaknade efter en 30min, somnade dock om själv nästan direkt. Sov sedan ytterligare 1h då vi gick upp och nattade om honom, sov därefter ca 2h (somnde om själv), sedan 2h igen (då var kl ca 1.30och jag gick upp och ammade) sov sedan till 5.17. Fick då komma ner till oss och sova i vår säng, sov då ytterligare 2h. Så sammataget var det en MYCKET bra natt för oss. Skall prova igen att lägga honom på övervåningen med babyvakten på.
Kajsa, vi köpte vår babyvakt på Gekås för 2mån sedan eller så. Är en Philips SCD361 (Räckvidd 150 m. Två kanaler. Föräldraenhet med reglerbar volym + bältesklämma. Nät- eller batteridriven (batt. medf. ej). Kostade ca 299kr.
Kajsa, är som Madelein säger. Madeleine namn är kapat, ser inte de första M:et och förjande A är halvetar. Verkar som om textfältet har förskjutits åt vä då omrkingmotivet går in lite i ordet gästbok. Är svårt att förklara men jag provar att länka tillbka till dig så som jag ser det.
www.madeleinejohansson.se/
Kajsa, är som Madelein säger. Madeleine namn är kapat, ser inte de första M:et och förjande A är halvetar. Verkar som om textfältet har förskjutits åt vä då omrkingmotivet går in lite i ordet gästbok. Är svårt att förklara men jag provar att länka tillbka till dig så som jag ser det.
www.madeleinejohansson.se/
Hur ser jag det KAjsa, vet inte. Kör annars med windows vista.
Vad bra att du hittade felet Kajsa, själva håller vi på att bli galan då tv´n tappade signalen igår. Den gamla tv med lös box funkar men inte nya platttv med inbyggd! Vi blir galna, var ligger felet.
Lotta; hahahahahaha