Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Haha, har precis vikt ett tvättberg själv..I know the feeling men hellre tvätt än dammsuga;)
Vet faktiskt inte..förslag? Har en gnällig fröken som behöver leka loss:)
Haha, har precis vikt ett tvättberg själv..I know the feeling men hellre tvätt än dammsuga;)
Vet faktiskt inte..förslag? Har en gnällig fröken som behöver leka loss:)
Jaa, semla måste vi ju ha! Försöker hålla oss ifrån ÖF nu ett tag, Filippa måste få bli frisk och få ordning på immunförsvaret känner jag..men de andra förslagen diggar jag:) Undrar om dom har semlor på ikea? Man kanske kan mygla sig in på lek o buslandet gratis fortfarande? ;)
Viii kommer imorgon Lotta! Blir jättebra tillfälle att testa min kattallergi;)
Eller så kan vi ses här och gå och köpa semla på Mohlins och sedan ha med kaffekorg och gå upp till Slätta Damm och fika vid någon av grillplatserna? Solen skiner just nu iaf, hoppas det klarnar upp helt
Jaa, Ikea låter najs det:)
Borde ju gå någon direktbuss från backaplan tycker jag, när ska vi ses?
ÅÅÅÅ! Grattis Emelie!!! *kraaaam* Du och p-piller alltså;)
Hittade en direktbuss som går varje halvtimme, tar bara 10 minuter...kan sticka när som helst:) Hellre förr än senare, Filippa håller på att pilla jord från mina krukväxter nu...
Sikta på 10 då?
Stooooort grattis till dig med Alice! Så roligt:) Det här kommer ni att fixa galant, kanske tom blir bra att ha något annat att fokusera på också. Vet ju hur det var när Filippa vägrade äta, allt kretsade ju kring att få i henne mat då...och då hade vi ju inte i närheten av lika många orospunkter som ni har.
Carina: Hon kräktes bara drygt ett dygn samtliga gånger (förutom med VKS då hon kräktes fredag-söndag), däremot fick hon diarré som höll i sig. Om du tycker att hon är slö tycker jag att du ska ringa sjukvårdsrådg, det är första tecken på uttorkning. Hur mkt vätska får du i henne? I snitt ska hon få i sig ca 1 dl vätska per timme, mat och tuttande inräknat. Hoppas hon kryar på sig snart! Stackars liten..
Grattis Alexander:)
Carina: FIlippa tog inte heller vätskeersättning med flaska/sked, enda sättet var att använda spruta, be att få en på apoteket om du nite har.
Lotta: Rackarns att du inte hann stoppa Rasmusen i vagnen och dra iväg...ibland går det undan i hockey. Filippa somnade vid matbordet häromdagen.
Kajsa: Så himla trist med stugan! Brand är verkligen min största mardröm...har alltid varit livrädd för att det ska börja brinna och oroat mig för det.
Carina: Var glad så länge ni slipper ersättningen:) Så skönt att höra att hon är bättre, samma med dig!
Oj, kanske skulle skriva i nya tråden istället:) Byebye!