Inlägg från: koalamom |Visa alla inlägg
  • koalamom

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Micaela: I natt sov han som en ängel. Somnade vid 19.50 men vaknade till vid 21 eller nåt sånt sen sov han till strax innan 6, fick en flaska välling och sov vidare till strax innan 8! Förvånad

Carina: Jag får hålla hårdare ikväll

tokboll - stolt mamma till ♥axel♥ & ♥vidar♥
  • koalamom
    Carina: Tack!

Inte ett knyst från barnen i går kväll från att jag lade dem i sängen till kl 2 för Axel och 4 för Vidar. Axel fick komma till vår säng och sov sen vidare. Vidar fick mat vid 4.30 och sen sov han vidare till strax före 7 då jag var tvungen att väcka honom.
  • koalamom

Linda: Axel har aldrig blivit nattad av någon annan än oss

Igår när jag skulle hämta Axel på dagis så kunde vi inte hitta hans nalle "Tassa", vi letade i närmare en timme utan framgång och kom inte iväg från dagis förrän en timme senare vid 17-tiden. Axel var jätteledsen över att vi inte hittade Tassa och grät och snyftade om vartannat. Trots den förhoppningsvis tillfälliga förlusten av Tassa gick det bra att natta, han fick ha en av Vidars kaniner som substitut och det gick mkt bra.

• koalamom

Funderar på om man ska åka ut till allum i morgon och pop där, eller vara kvar i stan på vallgatan? Undra vad som blir bäst, vad tror ni?

• koalamom
    Alex: Ska jag ta hand om Benny under tiden du är på samtalet? Annars är latte vid 13 väldigt trevligt.
  • koalamom

Alex: Åh, så härligt det ser ut! Är inte alls avundsjuk

• koalamom
    Alice: Om det är ngt särskillt du vill ha som du redan vet så är det bara att jaga rätt på någon som ska på party alternativt en säljare och beställa.
  • koalamom
    Carina: Cykelstol kan användas från 6 månader eller från att de är stadiga i nacken. Hjälm med grönt spänne är dock ett måste, men det kanske du visste.
  • koalamom

Jesper hittade en grupp på facebook "Bilder från det gamla göteborg" med närmare 350 bilder från det gamla göteborg, sitter just nu och kikar på dem, jättekul!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV