• koalamom

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Här fortsätter vi med vinterjoller!

Vi som hänger här:

gersime-Linnea: Annie 30-jan
    Beben-Ann-Sofie: Eric 10-feb
    fru jönsson-Alexandra: Benjamin 10-feb
    MmmJennie-Jennie: Leon 12-feb
    Wiksan-Sandra: Selma 12-feb
    Mica82-Micaela: Alexander 13-feb
    Meemmee-Emelie: Evelina 13-feb
    DaisyMom-Kajsa: Wilmer 14-feb
    mumma84-Alice: Wida 14-feb
    millan84-Camilla: William 16-feb
    Lilla Ego-Linda: Filippa 17-feb
    Catinkan-Carina: Elly 20-feb
    Primusbarn-Jenny: Inez 21-feb
    Lindisgbg-Linda: Alexander 25-feb
    Lucie-Lotta: Rasmus 26-feb
    elle 1979-Hanna: Molly 02-mar
    Tokboll-Maria: Vidar 12-mar
    Anel85-Lena: Freya 16-mar

Länk till fikatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m38027017.html

Vi som bloggar:
    Maria: mariatokfia.blogspot.com/
    Kajsa: babywilmer.blogg.se/
    Alexandra: alexandraochbenji.blogspot.com/
    Lotta: goteborgskalaset.blogg.se/
    Lena: www.babydagboken.se/freya.last
    Jennie: famhasani.blogg.se
    Emelie: fambabunovic.blogg.se
    Jenny: primusochinus.blogspot.com
    Linda: mammasbusungar.blogspot.com

Och så lite nostalgi...

Länkar till de gamla bebistrådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m30207662.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m33230584.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-285/m35758640.html

Länkar till våra gravidtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-222/m21993962.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-222/m24856062.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-222/m27484602.html

tokboll - stolt mamma till ♥axel♥ & ♥vidar♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-13 13:45
    Bloggtillskott:
    a-manochmamma.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-08 10:11
    NYA FIKATRÅDEN:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m41196534.html
  • Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV
  • mumma84

Jo, jag har ju alltid velat ha 2 ganska tätt. Men så funderar man ju om det är bäst att ge Vida mer tid för att hjälpa henne med mat och så, operationer och allt det där. Men hon kanske inte börjar äta om massa år och så länge vill jag inte vänta.. Det får gå som det går. Allt går väl om man vill Men sen får det vara bra! Som det känns nu vill jag ALDRIG va gravid igen. Hatar att må såhär illa! Ska testa åk-sjuke armbanden idag. Vet ju att det är typ 0.002% chans att det hjälper men vill testa allt

• Meemmee

Tack för gratulationerna

Alice: Faan va kul att vi är 2 som ska ha små bebbar GRATTIS!! Jag ska antagligen göra VUL den 12 Mars för att se när jag blev gravid, men jag tippar på att jag är i vecka 3-5 nu

(¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯) fambabunovic.blogg.se
  • mumma84

Igår ville jag ha kyckling filé, så ber marcus gå att handla och han kommer hem med kycklingfärs. Börja typ grina för jag ville så gärna ha kycklingfilé (ni kommer ihåg hur det är ) Är inte det som att be om oxfilé och man köper blandfärs istället!

• Meemmee

Haha så där känslig är jag också, blir sur för allt! Men gud va han blandade ihop det, han kan inte ha lyssnat noga på av du sa
    FÖrstår att du kan känna att det blir lite jobbigare med tanke på det du just skrev om Vidas kommande operationer osv. men ni klarar detta galant, det har du/ni gjort hittills ju

(¯`°?.¸ ღ♥ (¯`°?.¸ ღ♥ Evelina 080213 ♥ღ¸.?°¯) ♥ღ¸.?°¯) fambabunovic.blogg.se
  • pseudonym1

Alice: Jag hade ju inte någon direkt illamående när jag va gravid förutom några enstaka dagar.. Jag har såna åksjukeband på jobbet för om vi åker bil snabbt och jag måste läsa karta så har jag faktiskt spytt några ggr när vi kommit fram
    De hjälper jättebra på mig iaf när det gäller åksjuka och jag tyckte det kändes lite bättre de få dagarna jag mådde dåligt under grav..
    Min kompis va jättedålig när hon va gravid och hon tyckte de hjälpte litegrann så det kan vara värt att prova!

Även om jag inte vill ha än på några år så blir jag ändå lite avis på er, så mysigt med en liten till..
    Men jag är inte avundsjuk på era gravhoromner.. Ha, ha.. man va ju helt störd ibland

• MmmJennie

Åhhh Emelie!! GRATTIS GRATTIS guuuud va skoj =)) Jag ryser i hela kroppen verkligen !!! Är JÄTTEGLAD för er skull!!

• MmmJennie

Åhh Alice GRATTIS GRATTIS till dig med!! JÄTTEKUL verkligen!! Sååå glad för er skull också!!

Kul att det kommer 2nya bebbar snart i tråden =))

Jag vill meeee juuuuuuuuuuuuuuuu!!!

• lillaMallan857

Meeeeeeen vad är det som händer när jag inte är här???!! Två nya bebbar!! Tjoohooo! Grattis Alice och Marcus och Emelie och Zoran!! Verkligen roligt att få följa era graviditeter och se om det är någon skillnad på första och andra!

Klart att ni fixar detta Alice, bara man vill så går det mesta vägen! Kanske ett syskon kan dra uppmärksamheten från maten och allt jobbigt med operationerna för Vida. Det kommer att gå kanon, det känner jag på mig!

Fasen va sugen man blir då...

Vi hade sömnrekord inatt! Wilmer la sig som vanligt strax innan 19 och sov fortfarande när jag gick upp 6.15. Vaknade först vid 7-tiden då jag gav honom välling innan jag stack till jobbet. Sen sov han till 8!! Helt otroligt, det var alltså typ 12 timmar i sträck! Hörde vid tvåtiden på natten att han gnällde lite men somnade om på någon minut utan att jag behövde gå in så det räknar jag inte.. Spännande att se hur denna natten blir.

Har ni fått några semlor idag?? Vi fick jumbostora semlor här på jobbet idag, sviiiiingoda, men efteråt kändes det som om den kanske var lite väl stor... *raaaaaap*

• Anel85

Ojoj! Stort grattis Alice och Emelie!!!!! Jag vill inte ha en till än men så fort jag läste det blev jag lite avundsjuk ändå!
    Kramar till er!

Jag har också mått illa sen i söndags kväll men pga matförgiftning...blää...
    Vi tog upp kött ur frysen i fredags och sen har det legat i kylskåpet tills i söndags och jag tyckte det såg fint ut och luktade eller smakade inte konstigt men hade visst fel....
    Så jag och Patrik blev dåliga och idag är vi bättre men båda har ännu ont i magen *suck*

• Erics mamma

GRATTIS Emelie och Alice!

Har själv ingen önskan att bli gravid nu, vill jobba ett tag till då jag tyckte första tiden hemma var jobbig och vill vänta innan det är dax igen. Sedan vill jag att Eric är lite äldre innan det är dax för syskon.

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV