Inlägg från: Lilla Ego |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Mica: Kan man se budgivningen på nätet?

• Lilla Ego

Mica: Spanar på hemnet. Är fortfarande pissed på hyreshöjningen...;) För det vi betalar varje månad kan vi ha ett stort hus någonstans...det retar mig lite faktiskt.

• Lilla Ego

Samtidigt planerar ju riksbanken tydligen att sänka räntorna flera gånger om under våren så det vete tusan...men men, självklart spelar ju varslen stor roll - med lite otur får vi inte sålt vårat och då får vi vackert bo kvar;)

Vi var o köpte en grind till trappen idag och eftersom den fanns i Sisjön passade jag ju på att fynda nappflaskor på merkotex:) Köpte en hel drös men Flippan verkar inte fatta hur man suger med Nubys pip så jag satte dit en Esska-napp istället, hehe.

• Lilla Ego

Vi har tittat på Bräcke/Kyrkbyn samt här omkring vårt område här på Hisingen och Björkekärr/Kärralund/Sävedalen på 'andra sidan' rätt länge nu. På Hisingen tycker jag att det är samma hus ute hela tiden, händer inget.

• Lilla Ego

Ja det skenar iväg...synd, Mica! Men ge inte upp, snart kommer det ett hus som passar er:) Var det första huset ni tittade på?

Nu har jag varit hos tandläkaren, inga hål:) Han polerade och tog bort lite beläggningar (tandsten?) och jag betalade 550:- vilket jag misstänker är 850:- minus 300:- för att jag är under 30? Tecknade även frisktandvårdsavtal nu, 45:- i månaden och då ingår besök/lagningar o dyl.

• Lilla Ego

Filippa är döförkyld - igen - och nu har hon legat och sovit nästan 2h. Sist hon åt var vid 04 inatt så det börjar vara rätt många timmar sedan...hatar att hon slutar äta så fort hon är dålig. Hon vägrade både smörgås, gröt och yoghurt imorse:(

• Lilla Ego

Det var välling hon fick inatt..det verkar alltid gå ner:) JAg väckte henne och fick faktiskt i henne nästan en hel burk mat plus en massa yoghurt till efterrätt! Så hon verkar vara på bättringsvägen:) Snormaja!

• Lilla Ego

A-S: Det kan ju vara tunern på tv:n som pajjat, vilken tur att den inte är så gammal då! (då gäller ju garantin menar jag:)

• Lilla Ego

Våran var två år gammal när tunern gick

(så nu tar vi in kanalerna via videon sedan ett år tillbaka)

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV