Inlägg från: koalamom |Visa alla inlägg
  • koalamom

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Kajsa: Jag ser inte heller hela loggan, den är kapad på något vis så att en del av menyraden försvinner i det lila. Kan ju också tillägga att jag oxå kör med Vista...

tokboll - stolt mamma till ♥axel♥ & ♥vidar♥
  • koalamom

Stackars Vidar, han hostade så han kräktes för en liten stund sedan. Det är lustigt här har jag gått och varit livrädd för att barnen ska kräkas och få vks igen men nu när Vidar kräktes är både jag och Jesper helt övertygade om att det inte är vks och jag känner mig jättelugn. Man verkligen ser skillnad på "vanliga" kräkningar och vks-kräkningar det går bara inte att ta miste. Härligt snack va

• koalamom
    Micaela: Budgivningar kan lätt skena iväg, vi budade på en 4a närmare kungsgatan när Axel var 10 månader och den stack iväg till över 3 miljoner! Men den var kanonfin med förvaring som hette duga, bastu, jaccusi, tvättstuga och jättefint kök (jag var verkligen KÄR)...
  • koalamom

Bilstolar då, vi lurar på att köpa en sådan här http://www.babyland.se/baltesstol-romer-trygghansakampanj_x_THKBR130102112.aspx till Axel och låta Vidar åka i brio Zenton. Eftersom vi åker så sällan i bil så känns det väldigt onödigt att köpa en Zento till som Axel kanske kommer att använda 2 gånger till. Axel är ju dessutom stor som en 4 åring trots att han inte ännu fyllt 3 år. Vi kommer förmodligen bara använda den en gång innan Axel fyllt 3, vi åker bil kanske var 4e månade eller mindre...

• koalamom
    Ann-Sofie: Ja, man kan tydligen ta bort ryggstödet och även luta ryggstödet. Så han kommer ju att kunna ha den tills han kan sitta utan "hjälpmedel".
  • koalamom
    Linda: Jobbigt när hon inte äter alls, det hade ju varit ok om hon åt bara lite åtminstone. Hoppas hon bestämmer sig för att äta ordentligt när hon vaknar!
  • koalamom

Vidar har förresten sovit sen 10.45 ungefär så han borde nog vakna snart.

Var för att fösöka köpa pyjamasen på Lindex tidigare idag, de hade bara 3 nattlinnen kvar!

• koalamom
    Lena: Jag vet inte vilken barnmedicin du har fått ringa, men barnmedicin kungshöjd ligger nästan där du gick hos mvc när du var gravid. I stället för att gå in på långsidan går man in på kortsidan (på kungsgatan), de är jättetrevliga där.

Kl 10..00 ska jag på utvecklingssamtal på jobbet... Vad ska jag säga!? Fundersam
  • koalamom

Vidar kryper inte heller ännu, vi får nog vänta ytterligare  2-3 månader här skulle jag tro

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV