- 

- 

Alex: 2-3 dygn står det
 - 

Jenny: Mor & Liten vid skanstorget är väldigt bra med att hjälpa till att prova ut skor och även åhlens. Finns ju även en ny butik, vet inte var den ligger dock, Vincent shoes eller nåt heter den. Sen är ju de vanliga skoaffärerna bra, johanssons tex De har även lite bättre skor så som kavat mm. - 

Linnéa: Jag vet inte när Vidar får plats men vi har sökt plats till hans 1års dag men då är det tänkt att han bara ska gå en eller 2 dagar om han får plats då.
 - 

Jenny: Var tror du blir bäst att sälja sjalen, på blocket eller på tradera?
Vi kommer ha en riktig gran ståendes på golvet, det hade vi förra året och Vidar han sitter ju mest still så det blir inga problem att ha den på golvet.
Alex: Hade du inte en bild på bilen som vi köpte? Vilken färg var det på den, jag minns knappt hur den ser ut. Jag tänkte lägga ut den på blocket. - 

Jag tar nog ettan eventuellt
 - 

Linda: Det var ju du som tipsade om det

- 

Tack tjejer för igår!
Hör och häpna, jag fick sova till 8! Jesper tog Vidar från 5.50 och lade honom även att sova när han kroknade strax efter 8. Känner mig ganska pigg trots allt.
I morgon går vi till torget och köper en barrfrigran, alltså en gran som inte barrar och det torde ju bli en svindyr Kungsgran.
Vidar blev ju 9 månader igår och så här ser han ut nu:

- 

Hanna: Stående fika (eller så går man ut o fikear efteråt) hemma hos mig på måndag från kl 10 inklusive hjälp med att ta hand om Vidar när jag har föreläsning

- 

Jag har massor (eller kanske inte massor men en del) av julklappar kvar att handla. Till alla kusinerna, till Jesper och till svärisarna. Vet inte om jag kommer hinna med allt nu i veckan men men det får väl gå...