Vilda bebisarna jollrar vidare IV
lottis
va kul att det gick så bra idag!  

lottis
va kul att det gick så bra idag!  

gulregnsgången 11...hmm, jag kan se på bilderna...
jenny, jag vi har lagt vårat maxbud nu och än har ingen vågat kontra det. Tror de har is i magen till imorgon... Sen tror jag att det budet är maxbud för de flesta av spekulanterna som är kvar. Det är ju ett litet hus så man kan ju inte betala hur mycket som helst.
På tal om något helt annat. Det pulserar jättemycket i mitt ena öra och har gjort så i några dagar. Undra om det blivit så av Alexanders skrikande? han har ju en ganska gög stämma o ibland skriker han rakt i örat..
nej man stackars Freya! Inte så lätt att upptäcka en liten sticka i nageln! Hoppas ni blir hjälpta snart!
Camilla
en vecka i lanzarote låter inte allt för fel...gud så skönt! Hoppas ni får en fantastisk semester och att jag får träffa er snart!
Ja vi har förälskat oss i ett litet radhus i Fräntorp, vid Östra sjukhuset ligegr det. Men det är verkligen inte bara vi som är förälskade i detta hus. Så vi får se hur det slutar...
jag ska oxå testa med vanlig havregryn nu när jag läser att det är så många utav er som gör det. A har alltid ätit naturell gröt så jag hoppas han tycker om vanlig gröt lika mycket. Blandar ni med vatten eller med gröt? Är det lika mättande som barngröten?
Va underbart att det går så bra med sömnen A-S!
Linda
va kul att ni ska på visning! Vilket hus är det? Vill titta!!
kl 15 slutar budgivningen....... fy fan rent ut sagt va jobbigt detta är. men jag är mer o mer inställd på att vi inte får det. Lika bra att ställa in sig på det.
Nu ska jag in till stan o köpa strumpbyxor som jag ska ha på mig ikväll.
Alexander äter 2 dl barngröt idag, kan tänka mig attd et är lite mindre än 1 port vanlig gröt.... ska testa imorgon. Ikväll ska Tobias föräldrar ha Alexander så det är lika bra att vi kör på vanlig gröt då.
ja det är ganska roligta tt Alexander fått aptit för at nu. Inga problem att få i honom en hel burk mat nu..men det är fortafrande 6 mån mat som gäller. försöker lite då o då med 8 månaders, men jag stressar inte. det är verkligen skillnad att ha ett barn som gapar stort så fort skeden kommer.
Linda
ska gå in o titta snart på huset.  

Linnea
vet du ens hur man sätter på en ugn? Du är ju extremt ung! Herregud, va tror sköterskan egentligen? Att du är 12? ja ja hon menar nog inget illa...
oj oj oj, Willepille då! Ska du börja krypa nu! kanske ska lära Alexander oxå?  

Alexandra hälsar från Helsingborg!
Mica ledsen...inget hus för oss. Budgivningen är stängd men det budas för fullt ändå. Sist jag pratade med mäklaren var budet 2340000 kr. ja ja  va e en bal på slottet.
Nu ska jag festa till det ordentligt på julfesten!
ha en skön fredag!!
kram!!
Godmorgon tjejer!  

ja det är tråkigta ttd et inte blev ngt hus, men det är bara att släppa det. Tror huset till slut gick till ett medelålderspar. Förstår ite varför man vid den åldern vill ha ett hus med en massa trappor och ingen toalett på det plan där dovrummen är..de blir ju inte yngre direkt. ja ja... julfesten igår var skitkul!!
va skönt att ´Freya fick hjälp igår! ¨kan ine varit kul att se när det klipper o håller på. men nu mår hon bra igen!  

maria
nej..inte ska väl de bli dåliga igen!! Sammas ak med dej Linda. Alexander var väl sjuk nyligen?  

Kajsa
det är säkert bara en fas som de andra säger. Du vet ju att han KAN sova bra. Äter han bra på dagarna när han dricker så mycket välling?
Alexander hostar inte lika mycket nu så inatt sov han ganska bra igen. Första uppvaket kl 5.30. efter en timme somnade han om och sov till 9.20. 
jag har dock sovit hela natten 01-09 eftersom tobias föräldrar tog hand om honom. Det har varit många uppvaksnätter nu så det var undernart att få sova i ett svep.
Idag ska vi borra upp lite tavlor, sen ska vi in till stan. Imorgon ska vi på adventsmys hos några vänner i deras fantastiska stora o juliga hus utanför Borås. Det är tradtion att vara hos dom varje år 2:a advent. Vi är ca 16 st som alla har med sig ngt julbak/godis som vi frossar i. Sen är det julklappslek  
  ska bli mysigt!
Alice
va jobbigt..stackars er! Men 40 ml är iaf bättre än sist va? Men jag kan tänka mig vilken fruktansvärd frustration det är. Du kämpar på så bra! Glöm inte det! Vi vill så gärna stötta dej. Vad säger läkarna nu?
Kajsa
jo det är skönt när han sover så mycket bättre. Men det är fortfarande upp och ner. i natt var han vaken i lite mer än 2 h. Han är jättetrött men kommer liksom inte till ro. Han är inte direkt ledsen mest gnällig. men man blir ju sååå aptrött! Men eftersom han är vaken så länge så sover han iaf till typ 9.30. 
Tråkigt föresten med vagnen..
Linnea
ingen drömnatt precis. men det är nog tänderna som du skrev. Du vet ju att törnrosan brukar sova väldigt gott  

Hanna
har M ätit något speciellt i helgen? Ingen vks va? Hoppas verkligen inte det!!
Så söt bild på Evelina!  

Fikan är hos mig på onsdag, alltså inte imrgon  
  Lotta jag skrev upp fikan i morse i fikatråden det är därför du inte sett det  

Fy så tråkigt att så många barn är dåliga... Hoppas de sover gott i natt så de får tbx sin aptit...samma gäller den sjuke Chrille!
Kajsa
Min kompis har en Fun och hon är väldigt nöjd med sin. Det enda negativa jag kan kömma på är att sittdelen är ganska kort. Läste om denna vagn innan vi köpte vagn och de med långa barn tyckte att de snabbt växte ur den, typ vid 1.5 års ålder. Vi funderade ju på teutonias 3-hjuling först men detta och att sittdelen är så långt ner gjorde att vi valde UJ istället.
Jenny, kul att du kan komma på fredag!! Ser fram emot detta jättemycket!
Alex
Tack för sushidaten! 
nattinatt!