• Mica82

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

God morgon allihop!

vill oxå sova till 12!! Gud va underbart!!
    Vi har föresten oxå en skrikapa här hemma som skriker när man inte gör som han vill. men det har blivit bättre sen han lärt sig ta sig framåt lite. Han skriker så jäkla högt!

härligt med semester Camilla! Gick det bra med lilleman?
    Alexander låg inlagd på sjukhus i 10 dar för hjärnhinneinflammation. men nu mår han jättebra och är helt återställd!

hanna
    perfekt med en mamma som är barnsjuksköterska!! Jag funderar lite på hur man ska få det att gå ihop...utbildningen i gbg lär vara jättesvår att komam in på och distansplugg skulle jag nog inte riktigt klara av.. ja vi får se!

Maria
    va kul att du fick ditt älskade objektiv! jag o Tobias gav oss själva en systemkamera i julklapp. En Sony a350...tror den heter så iaf. Ska sätta mig ner o försöka lära mig den. en hel bibel fick man ju med sig.

Alexander fick oxå en bobbycar som han tycker är rolig! fast gå vagnarna är nog roligast! han fick 2 st... funderar på att ha en i gislaved...

ska ni göra nåt kul på nyår?

kraaam!

• Mica82

kajsa
    ha ha va söt Wilmer är när han skuttar fram på rumpan! Alexander har föresten en likadan råtta och skjorta

• Mica82

jag ser inte heller fram speciellt mycket till den dag då jag ska börja jobba...
    Är ni sugna på ett syskon nu? Undra vem som blir gravid först av oss... inte är det jag iaf!

• Mica82

Maria
    va roligt!! Grattis eller vad man säger Den förskolan ska ju vara fantastisk bra! Sen är det ju krypavstånd oxå....

härligt med solresor!! Välbehövligt nu! Vill oxå komma iväg. kankse blir det en portugalresa i maj...inte bestämt än. men vi ska på bröllop på Bali nu till sommaren. Har aldrig varit så långt borta..

stackars Rasmus...hoppas han sov gott i natt och att det hjälper med ipren! har oxå hört att man ska gnugga flytande alvedon på tandköttet'

vi har 17.5 grader i vår lägenhet o har haft så ett tag. Idag ska fastighetsvärden komma o titta på detta. brrr va kallt det är! Alexander får sova med pyjamas, 2 par strumpor o en tröja. jag sover med linne, leggings å strumpor. golvet är iskallt!

Linda
    hoppas ni får en mysig vistelse i uppsala och att din svägerska inte kniper igen Spännande!!!

A-S va roligt att Eric går så bra nu! Roliga byxor

• Mica82

carina

det är ett engelskt par som ska gifta sig. Tobias lärde känna daniel när han bodde i sverige i 2 år. Dom bor lite överallt känns det som. men just nu bor de i Singapore.
    Hoppas resan kommer gå bra! Min kompis åkte till USA precis med deras 8 mån bebis och det gick jättebra! Tobias föräldrar kanske händer med så då får han många att leka med

Alexander går runt o säger mamma hela tiden nu.

• Mica82

hej hej!

Varför kaninte våra barn få vara friska? Hela denna höst o vinter har varit tråkig då det gäller djukdomar
    Skönt att Molly mår bättre nu! Men stackars Rasse som verkar ha det jobbigt. Konstigt att de säger så olika om ipren/alvedon. När jag var på barnmedicin sa läkaren att det var bra att jag varvade dessa läkemedel eftersom de har olika verkningsmekaniskmer...fast det var å andra sidan samma läkare som inte tog ngn sänka o sa att det var virus som Alexander hade...
    Hoppas han kryar på sig jättesnart!

jennie
    he he.. härlig bajshistoria. Kna du inte lägga upp en bild? Vill skratta lite

Jenny
    er nyårsmiddag lät inte helt fel. Mums!! Hoppas erat köksprojekt blir lyckat! En diskmaskin är guld värt!

Maria
    va kul att han ålar nu! Alexander ålar oxå nu o hasar sig fram på rumpan. går fortare o fortare för varje dag tycker jag.

Vi är i metropolen Gislaved nu. Vi ska fira in det nya året med 2 vänner som bor i Hökerum utanför Borås. böir lugn. Jag o T ska göra förrätt o dessert.

Alexander mår prima Men han sover fortfarande inget vidare. Natten till igår vaknade han en del men då räckte det med att jag la en hand på honom så somnade han. I natt var han helt hysterisk. Men så fort vi tog upp honom blev han lugn. han vaknade nog 4 gånger i natt...hur som helst är det bättre än varje timme som det var för ett tag sen. phu!

GOTT NYTT ÅR på er kära vänner!!!!!!!!!!!!!

• Mica82

Linda
    mysigt med ett rum som bara är en hel säng, så har Jenny det oxå

• Mica82

alexander fick prickar över hela kroppen när han hade 3 dagars febern i somras. det var virusprickar o helt ofarliga enligt bvc
    Stackars Molly som haft så höga febertopar. Hur är hon annars? Jag kommer bli värsta hönsmamman nu efter det som hände Alexander känner jag...

Kul att höra fran dej Sandra Sött att Selma gör så med händerna! Man blir så glad när de börjar härma efter.

Nu ska jag fixa nyårs looken

• Mica82

hade hoppats på att alla barn blivit friska nu ju...
    stackars små..
    Molly kommer nog bli bra av antibiotikan! Va bra att de tog en sänka!
    Otäckt med din kompis barn maria...fy! men skönt att han mår bra nu!
    Typiskt Lotta att du skulle bli sjuk nu när Rasmus äntligen började må bättre! Krya på dej!

Vårt nyårsfirande var jätteroligt! Tobias föräldrar hade Alexander så vi fick åka iväg barnfria till våra vänner. Vi hade en helt undebar kväll/natt ( kom i säng kl 5) Lagade mat tillsammans, spelade När & fjärran, pratade, skålade, dansade, flamsade. ja det var verkligen kul!

Det hade gått jättebra med Alexander. han sov 8-04. var lite ledsen då men somnade om och sov till 8.20. varför kan han inte sova så när han sover med oss?!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV