Vilda bebisarna jollrar vidare IV
48h från sista symptom är det väl som gäller? Så det verkar ju vara safe för er del:) Skönt att det är över nu!
48h från sista symptom är det väl som gäller? Så det verkar ju vara safe för er del:) Skönt att det är över nu!
Lena: Nuuuuu fattar jag vad Kajsas svar till dig handlade om:) Snurfade in i fikatråden o såg inlägget. Jag tycker också att du ska ta ett snack med honom...som Kajsa sa, ni är ju två om att vara föräldrar. Ibland påminner jag mig själv OCH Kristoffer om det på mer eller mindre smidiga sätt...det känns som att det är ett rätt vanligt problem hos nyblivna föräldrar.
Just ja..måste skicka in ansökan om förskola nu ju. Har ju tänkt ställa Filippa i kö from 1/1 och hoppas på att vi får plats senast augusti/september. Helt sjukt vilka köer det är här, grannen började köa 1 sept och skrev 1/1 som önskat startdatum. De sökte till 5 förskolor i närheten och har fått besked om att tidigast mars är det som gäller..
JAAAAA! Jag har äntligenäntligenäntligen fått Spotify! Har väntat hundra år på att få en invite av någon:) VÄrldens grymmaste grej! ;) *springer runt och dansar lite till gamla discodängor*
Spotify är ett enormt arkiv med musik som man inte behöver ladda ner utan streamar direkt från sajten. Kostar ingenting om man får en inbjudan men man kan även betala för tjänsten. www.spotify.com
Här finns ALLT! (nästan iaf;)
Jaa, tack för igår! Det var jättemysigt! Hoppas vi gör det här fler gånger! Kanske kan köra iväg Kristoffer och Flippen till Gråbo någon gång:)
*poppar Pink* Tack för tipset, skivan är tokbra!
Din stackare Mica! Hoppas du kryar på dig snart!
Carina: Snart är det mer fart i henne än du anar;)
Alex: Ska du på stan något imorgon? Tänkte om du kunde ta med dig mina googles isf? Annars kommer vi förbi o hämtar dem ngn kväll såklart, ingen brådis:) Ska ner o luncha med kollegor imorgon..
F har gråtit hela morgonen, så fort jag sattit ner henne eller i stolen så storgråter hon. Vet inte vad tusan det är, tänder kanske? Blä...nu sover hon äntligen.
Måste man inte söka även grannområdet för att 4mån-garantin ska gälla? Det var en förälder på ÖF som sa att det var så, alltså en andrahandskälla;) så jag vet inte om det är sant...
Den här föräldern menade att vi som bor i Lundby blir placerade i Säve om vi vill utnyttja den regeln...så jag blev direkt lite tveksam till det;) Aja, ska ta mig i kragen och ringa och prata med våran handläggare nu i veckan. B´örjar ju bli dags!