Inlägg från: koalamom |Visa alla inlägg
  • koalamom

Vilda bebisarna jollrar vidare IV

Jag är så trött att det känns som klockan är 2345... och ännu har Axel inte somnat, han ligger o tjuter från sängen och jag sitter här och undrar om jag ska ignorera det eller inte... Fundersam

tokboll - stolt mamma till ♥axel♥ & ♥vidar♥
  • koalamom

Lena: Nä inte så värst länge, men jag ignorerade det. Och nu låter han inte längre, peppar peppar...

• koalamom
    Hanna: Usch, hoppas som du att inte blir värre och att du blir frisk snart!
  • koalamom
    Jenny: Fick du pengarna nu?!

Micaela: Jag skulle gärna komma i morgon men jag känner att jag ligger efter med allt mellan himmel och jord så jag måste passa på att göra alla de där sakerna när Vidar sover.
  • koalamom

Jo, du Jenny, funderade på ditt "sjalköpande" skulle du inte kunna sy en sjal?! Jag funderar på att gå till tygaffären och hitta en liknande tyg och sy en sjal och sälja hoppedizen. Så har jag äntligen fått beställt min svarta manduca, den bör komma i veckan

• koalamom

Jenny: Det är ju bra! Men vad ska man ta för hoppedizen då? Min är dessutom nästan oanvänd

• koalamom
    Linnéa: Det är ju 3,5h! Så länge sover aldrig Vidar på "dagarna".
  • koalamom
    Linnéa: Här sovs det inte heller så bra på nätterna längre. I natt har jag väl fått sammanlagt 3-4h sömn. Fick byta bajsblöja 3 gånger mitt i natten under loppet av 1,5h det verkade som han hade ont i magen. Sov kanske 1h första delen av natten. Sen var jag vaken ca 2-3h, Vidar vaknade och gnällde många gånger och jag hann inte somna emellan. Sen till slut somnade han och jag sov kanske 2-3h och så var det färdigt igen och vid 5.40 ville Vidar gå upp. Nu har han somnat men verkar sova oroligt...
  • koalamom
    Alex: Ja, just det. Jag tar en tur in idag så hon får det. Det blev ju lite dumt med vks och så.

Shit nu ringde de från dagis, Axel är lite hängig så jag får gå och hämta honom så fort Vidar har vaknat.
  • koalamom

De föreslog på dagis att vi skulle gå och se till att Axel fick göra ett halsprov, eftersom han hostar så. Är det vårdcentralen man vänder sig till då eller vart ska man vända sig?

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV