Vilda bebisarna jollrar vidare IV
Jag är så trött att det känns som klockan är 2345... och ännu har Axel inte somnat, han ligger o tjuter från sängen och jag sitter här och undrar om jag ska ignorera det eller inte... 
Jag är så trött att det känns som klockan är 2345... och ännu har Axel inte somnat, han ligger o tjuter från sängen och jag sitter här och undrar om jag ska ignorera det eller inte... 
Lena: Nä inte så värst länge, men jag ignorerade det. Och nu låter han inte längre, peppar peppar...
Jo, du Jenny, funderade på ditt "sjalköpande" skulle du inte kunna sy en sjal?! Jag funderar på att gå till tygaffären och hitta en liknande tyg och sy en sjal och sälja hoppedizen. Så har jag äntligen fått beställt min svarta manduca, den bör komma i veckan ![]()
Jenny: Det är ju bra! Men vad ska man ta för hoppedizen då? Min är dessutom nästan oanvänd ![]()
De föreslog på dagis att vi skulle gå och se till att Axel fick göra ett halsprov, eftersom han hostar så. Är det vårdcentralen man vänder sig till då eller vart ska man vända sig?