• Lucie

Mr "jag skall inte sova" slog till med att sova 10-12 idag!!!!!!!!!!!!Förvånad
    Hur skönt var inte det för trötta mamman!
    Sen kändes det för sent för att kolla om någon här ville fika så vi gick ner till ÖF och jädrar vad kul Rasmus hade!

Vet att jag sagt att jag ska va försiktig ett tag nu så han inte får en massa andra virus men han är ju så aktiv! Måste ju göra nått!!!

MEn på onsdag vill jag gärna träffas om det inte blir hemma hos Kajsa då! Någon som kan lär dfet väl va eller?

Mamma till älskade Rasmus goteborgskalaset.blogg.se
  • Lucie

För mig passar det oxå att inte ha för möe snask imorn! Men en liten kakebit kan nog slinka ner
    Halv 1 blir ju kanon!
    Hinner man med lunch plus att Rasmus sovit "lunch/middag" runt 10-12 2 dagar irad nu så det blir ju perfekt!
    KAjsa har ni bilen hemma eller?
    Tänkte jag tar bil om det finns utrymme för parkering annars tar vi spårvagnen!

• Lucie

Ja....Rasmus är ju en rivare av stora mått! HAn rev ur ett par bokhyllor på ÖF igår och vi har ju inte fått tummen ur här hemma än så alla köksskåp ligger på golvet!
    DE är ju inte blyga av sig hemma hos andra direkt

• Lucie

Men herregu vad sjukdomar det härjar!
    Influensan ska ju tydligen gå nu!
    Vet inte hur den yttrar sig riktigt......men nu har vi ju precis ätit pencillin så....men det är väl virus så....ja jag är nästan övertygad om att jag kommer få det!

Träffade en pojke häromdagen som träffat en annan med vattkoppor!
    Kan det smitta så?
    Dock rörde inte barnen varandra så det ska väl inte va nån fara!

• Lucie
    RASMUS GÅR!!!!!!!

Han började ta några steg hos Kajsa och nu ikväll har han knallat jättmycket genom hela lägenheten!

Tack för en jättetrevlig fika tjejor!
    nu vill korvorvar von jobbisch sova strax så.....
    gonatt
  • Lucie

Åh Linnea - sitter här och får tårar i ögonen på morgonkvisten!
    Klump i bröstet.....
    Jättekramar till dig!
    Du är en jättebra mamma - tvivla aldrig på det och allt kommer att ordna sig till det bästa!
    KRamkramkram!

"Nu till jobbet ska vi gå joppejdijoppejda...."

Just det ......Rasmus gårSkrattandeFlört       Stooooooolt

• Lucie

Såg att man kunde länka till videor nu här på Familje liv så det har jag gjort - liten film då han går!

Ja tänk dessa sjukdomar som bara fortsätter - Hanna - influensan låter ju inte kul!

Rasmus har blivit jättesnorig här och sovit lite oroligt och jag har haft lite ont i halsen igen och de vanliga förkylningssymtomen - menmen det är ju ingenting ... i jämförelse!

Svar på tråden Vilda bebisarna jollrar vidare IV