• Anonym (ung tjej)

oskulden?

hej! jag är en tjej som känner mig sjukt förvirrad. jag har nyligen haft min första flirt med en tjej (eller över huvud taget alltså, har inte dejtat killar nån gång) och för ett par veckor sen hamnade vi i säng med varandra, vi smektes och så. det gick bara så långt att hon kom med min hand. dvs, vi var inte helt nakna och det var bara hon som blev tillfredställd så att säga
    nu är frågan, har jag haft sex? eller räknas det inte?

• Svar på tråden oskulden?
  • love 69

Anonym (6) skrev 2008-11-30 18:40:16 följande:

JO- visst. Men fast de fingerpullade varann så anser inte jag att det är sex.... love 69 skrev 2008-11-30 18:31:04 följande:
    Ne, alla har vi olika värderingar och sätt att se på saker...

Jag anser att de hade sex, annars skulle det inte va sex att ha tjejsex...
  • Anonym (ung tjej)

alltså nej, hon rörde inte mig...det var bara jag som rörde henne.

• Anonym (lebb)

Men om ni nu tycker att detta bara är petting (lr va de nu heter) då kan ju ni som är så "kunniga" inom ämnet berätta hur man har sex med en tjej då...?

• love 69

Anonym (ung tjej) skrev 2008-12-01 13:38:32 följande:

alltså nej, hon rörde inte mig...det var bara jag som rörde henne.
    taskig tjej...
  • Anonym (ung tjej)

love 69 skrev 2008-12-01 17:27:41 följande:

Anonym (ung tjej) skrev 2008-12-01 13:38:32 följande: taskig tjej...
    hon frågade och jag sa nej...
  • love 69

Anonym (ung tjej) skrev 2008-12-01 20:59:16 följande:

love 69 skrev 2008-12-01 17:27:41 följande: hon frågade och jag sa nej...
    aha, ja då så... då gjorde hon ju rätt ändå. får jag va så nyfiken å fråga varför du sa nej?
  • LadyWillow

Tycker absolut att det räknas som att ha haft sex... Frågan är varför det är så viktigt?
    Anonym (ung tjej) skrev 2008-11-30 17:06:38 följande:

hej! jag är en tjej som känner mig sjukt förvirrad. jag har nyligen haft min första flirt med en tjej (eller över huvud taget alltså, har inte dejtat killar nån gång) och för ett par veckor sen hamnade vi i säng med varandra, vi smektes och så. det gick bara så långt att hon kom med min hand. dvs, vi var inte helt nakna och det var bara hon som blev tillfredställd så att säga nu är frågan, har jag haft sex? eller räknas det inte?
  • love 69
    LadyWillow skrev 2008-12-01 21:51:31 följande:
    Tycker absolut att det räknas som att ha haft sex... Frågan är varför det är så viktigt? Anonym (ung tjej) skrev 2008-11-30 17:06:38 följande:
    första gången e alltid viktig...
Svar på tråden oskulden?