• Saga74

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Hej! Har "hängt" i er tråd ett tag men inte skrivit direkt men tänkte ändå tala om att jag stjäl inspiration här då & då! Har införskaffat mig en blogg där jag ibland slänger in en inredningsdetalj just nu så är det på gång en murspis i vårt allrum! Vit såklart

Välkomna å titta in hos mig om ni vill!

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

TACK så mycket! Alla goda råd äro dyra så det är bra att veta vart ni inredningsproffs finns nånstans, så här hänger jag gärna

• Saga74

LIBERO, får jag ställa en fråga?

Tapeten du har med blått rött & grönt, hur trivs du med den och i vilket rum har du den? Vi har ett KÖKSPROJEKT på gång.

HJORTAN; att vara glad amatör är inte illa det

• Saga74

zandrisen: Fy vilken jobbig situation! Finner inga ord, hoppas on frisknar till snart!

• Saga74

Hej tjejer!

Är inte riktigt överens med min kamera och får inte riktigt till några mysbilder, men jag har iaf uppdaterat

ZANDRISEN: Vilken kompis du är, en sån som du är guld värd! Kämpa på!

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

Ojdå! Kinna, jag bor i Borås ... eller en mil utanför nästan nästgårds !!!

Huvudbry ja, ni ska få se den som väntar på nåt gott!!!

• Saga74

Go kväll tråden!

MARSCH: hoppas Stockholm blir underbart!

EGOinlägg ... jo på min sida (bloggen) har jag en bild längst upp där det visas en röd liten stuga. I framtiden ska det bli BASTU, jag e ju finska vad gillar inte vi -jo, bastu!!! Generalisering *hihi*

Iaf så undrar jag, nån som har bastu tips?!

bosgarn.blogspot.com

• Saga74

METTAN69 Du har så rätt, så rätt! Jag har blivit med murspis UNDERBART!!! Titta gärna, än så länge är det en marchall som brinner i den *haha*

VACKRAMAGNOLIA: Så fint med liggande panel *me like*

Här söderut ösregnar det verkligen, ingen julstämmning direkt fast å andra sidan ska jag PLUGGA har tenta på lördag ...

• Saga74

Go kväll!

HEAVEN/LILLSYRRAN: Det är ju så kul med era fina blogg bilder! Vilket engagemang

ZANDRISEN: Jag läser till socionom, men kuggade salstentan. Vi har det ganska så tufft ett tag men hoppas att komma ikapp med livet!

LISSANNA: SNÖ?! Så ljuvligt *vill oxå ha*

VACKRA MAGNOLIA: Hoppas ni kryar på er ... undra ur jag ska få gubben att gå med på panel *skratt*

METTAN69: Visst var den fin *stolt som en tupp* bara ÄLSKAR den!

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9