• Saga74

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Lillsyrran: gå in på inställningar, därefter layout och redigera! Sen e det klart

Åter till tvätten, det är så UNDERBART att slippa stå å hänga strumpor och handdukar ... bara att vika ihop! På sommaren snålar jag dock då hängs det mesta ut! HÄRLIGT!

Idag har jag målat kvistar på panelen. Alltså inte målat dit dom men täckt över dom med kvistlack

Sen har jag fått godkänt på min tenta, skvallrar här ifall ni inte läser min blogg

• Saga74

LissAnna: Ja hua som jag har kämpat med tentan, den 14:de kommer nästa!

Vi har panel i taket och på väggarna, det tar tid att bara måla ÖVER dom

• Saga74

GAH!!!! Skrev ett låååångt inlägg men så försvann det *morrar*

Så nu skriver jag bara HEJ här änder inget inredningsmässigt heller jag bara bakar, jag och min Kitchen Aid *dansar av glädje*

• Saga74

God morgon!

Idag är det städdag på landet! Vi ska ha middagsbjudning i kväll =)

Nån som har ett smarrigt tips på nån god förrätt?!

Nytt hos mig by the way

Kram!

• Saga74

HJÄLP!

Har lyckats schabbla på min blogg, länkar odyl är hemskt blåa!

HUR gör jag för att ändra?! *confused*

• Saga74

ANKMOR: jag har försökt ändra där och där är färgen svart men på bloggen envisas den att vara blå!

Nån annan som vet?!

• Saga74

God morgon!

Nu har jag löst min layout *nöjd*

METTAN69 vi har oxå utegranen kvar MEN jag har faktiskt två vita adventsstjärnor kvar i huset. En i köket och en i hallen uppe, det är ju så fint!

PLISSEPLOSSE: Tjusigt! Vi har en vit trappa med lackad ute i furu, jag vill måla vitt maken vill det inte. Inte helt ovanligt har jag förstått!

EN allmän fråga, är ni tjejer snickar kunniga?!

• Saga74

LissAnna: Ahhh då kan jag få goda råd av dig?! Jag har ett vitrinskåp med både överdel och underdel. Min tanke är att lyfta överdelen och skapa ett mellanrum mellan bänkskiva och skåp.

Det borde vara möjligt, eller?! Men ur

Var detta en bra förklaring?! *haha*

• Saga74

LOLO: GRATTIS *wow*

VACKRASTARFLOW: Åhhh den låga bänken skulle vara fin i mitt vardagsrum *suktar*

HJORTHAN: Säger en sak bara - VÅR! Jättefint, kanske ska ta å måla köksmöblerna vita *haha* gubben blir GALEN!

Nytt hos mig!

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

Då var tentan gjord! Väntar en vecka på resultatet *hoppas*

Ni har väl inte missat att det är tulpanens dag idag?!

bosgarn.blogspot.com/

Och vackra magnolia, vad väntar vi på *nyfiken*

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9