• Saga74

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9

Tusen tack alla för grattiset!

2TIMEAROUND: Vilket snyggt rum!!! *wow*

LOLO21: Hittade inget träd

Hur har ni det tjejer? Är ni friska & krya, några projekt på G?

Idag har vi snöoväder ute, det hör till ovanligheterna !!! Rätt så mysigt ändå. Fast det e ju så kallt och det gillar ju inte jag direkt.

Idag blir det inte så mycket pyssel utan mest STÄD! Igen, haha tycker inte att man gör så mycket annat ...

KRAM!

• Saga74

Vad härligt det låter med badkar! Det skulle jag oxå vilja ha. Fast jag får nog hålla mig till bastun ändå den får rum med fler folk iaf *haha*

Men vill gärna titta på bilder ändå, nyfiken är man ju allt

• Saga74

Åh kaktus kan inget annat än att instämma med alla andra! MASSOR av styrkekramar från mig. Jag önskar innerligt att det fanns nåt jag/vi kunde göra för dig! HOPPAS det blir en dyr historia husköpet! Som häxan sa, sveda & värk!

• Saga74

Hej tjejer! Det har skrivits en hel del här sen jag var inne sist, kul!

Jag har dock inte hunnit läsa igenom allt så noga men ett GRATTIS till musli för den lilla knodden

Vackramagnolia: Grattis till leverantörerna!

Och givetvis finns det mycket annat att kommentera

Här hemma hos oss är vi återigen sjuka!!!

KRAM alla tjejer!!

• Saga74

Mettan69: Fy vad trist! Hoppas verkligen att detta elände vänder. Det är många som hamnar i kläm med denna nedgång! *håller tummarna för er*

• Saga74

Hej och hå ... jag ska bygga en ny baksida på mitt billy skåp, nån som rekommenderar nån sorts bra panel?!

Vill ni hjälpa mig att välja tv bänk så titta in os mig!

bosgarn.blogspot.com/

• Saga74

Mettan69 INTE drar du ner stämningen inte! Det är tråkigt med din situation OM inte annat så vet vi alla hur kul det är med inredning så ju fler vi är som har goda tankar om er situation desto snabbare får han ett nytt jobb *nickar bestämt* KRAMEN!

• Saga74

Jag tar oxå en kram

Kaktus76:Håller tummarna för budgivningen!!!

Musli: Känns det bra med att flytta "hem"?! Eller är det "tvunget"?!

Vad det gäller tv bänken så gillar jag den med glasrutorna, men jag verkar vara ensam om det

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem. Nr 9