För oss singlar!
Hejsan tjejer!
Ansluter mig till denna tråd, ialla fall lite halvt ;
Har varit singel sen i april och jag hatar det verkligen.
Kram
Hejsan tjejer!
Ansluter mig till denna tråd, ialla fall lite halvt ;
Har varit singel sen i april och jag hatar det verkligen.
Kram
Tack så mycket!
Förhoppningsvis så har jag någon på G :)
Kan inte sluta tänka på honom och när vi pratade i telefon igår så sa han att han tänkt på mig också...uj uj uj :)
Tack smulan80 :)
Första gången jag träffade honom var på krogen och sen har det gått lång tid, men sen har han hört av sig och vi träffades och tog en biltur. Sen dröjde det evigheter igen...men han hörde av sig kl. 3.40 i söndagsmorse...(skulle gå upp 5.30)
Men sen så pratade vi i telefon i söndags och då visade det sig att han hade typ övertalat en kompis att bli singel så då tyckte han det var "dumt" att gå och skaffa sig en flickvän. Men jag försökte övertala honom på nåt fint sätt. Så vi sa ialla fall att vi skulle ge "oss" ett försök. Men tyvärr jobbar både han och jag mycket nu så jag vet inte när vi kommer ses. Vill ju veta om vi är ett par eller inte ;)
The Dreamer- Åh..så kul med dejt! Det kommer säkert gå bra. Är det första gången ni ses?
The Dreamer - Det låter ju jättepositivt! Du har säkert inget att oroa dig för.
Jag håller tummarna för dig.
The Dreamer- Jag svävar själv lite halvt. Längtar så otroligt mycket tills jag får träffa honom igen.
Han skickade sms där det stod: "Jag har lovat en kompis att inte starta nånting...Men det har blivit så komplicerat. Kan inte sluta tänka på våra stunder. Kram"
The Dreamer- Tack tack :)
Kanske borde sysselsätta mig med något istället för att sitta här o drömma ;)
Man kan ju inte sluta tänka.
Vill skicka sms...men jag vet inte vad jag ska skriva. Han jobbar nu. Drömmen är ju att han hör av sig ikväll och säger att han vill träffa mig. Men jag vågar inte hoppas för mycket...då blir jag bara besviken.
Jag tror din kväll kommer bli bra.
Hur gammal är du och hur gammal är han? *nyfiken*
Ja...jag känner också det. Vill träffa honom nu så vi kan prata om det o så jag får veta om vi är ett par eller inte. Så jobbigt att leva i ovisshet.
Nä, det är säkert inget problem. Det sägs ju att kärleken övervinner allt. I mitt fall så överlevde den dock inte när min f.d. sambo flyttade till USA...
Åh...blir nästan lite avis...vill ju också gå på dejt ikväll :)
Han flyttade pga jobb. Vi klarade att hålla kärleken vid liv i ca 5 månader. Men jag är sån människa som behöver kramar och närhet, så det blev ohållbart.
Uj uj uj...det låter ju mer o mer lovande för din del :) (Hoppas jag)
Smulan- Hur låter din historia då?