• Cia80

För oss singlar!

Ladyelone - Jag har varit singel sen i april och jag tycker inte alls om det. Det är meningen att man ska vara två eller flera i det här samhället. Allt blir så mycket roligare och mysigare.
    Hur länge har du varit singel?

• Cia80

Ladyelone - Jo, jag håller med dig. Man känner väldigt fort om det är nåt att satsa på eller inte.
    Jag o mitt x var tillsammans i 6 månader..jag var jättekär...trodde han var mannen i mitt liv. Men sen dumpade han mig.

Hur gammal är du?

• Cia80

Ladyelone - Jag är 25...så nu börjar paniken komma lite...vill ju helst bli mamma innan 30 och det är väl så att man ska vara tillsammans ett tag innan man börjar skaffa barn.

• Cia80

Ladyelone - Det är klart du kommer hitta någon. Du är ju yngre än mig..du har gott om tid
    Du får inte ge upp hoppet. Jag vill tro att det finns någon där ute för oss alla.

• Cia80

Hejsan tjejer!
    Precis hemkommen från jobbet.
    Var på dejt igår, han var riktigt söt, men väldigt försiktig. Vi höll inte ens handen. Så jag vet inte. Vi får väl se vad som händer.
    Försöker istället fokusera på min flytt som går den 1/9. Det ska bli så skönt!
    Hoppas ni har det bra.
    Kram

• Cia80

Smulan - Japp..vi pratar just nu på ICQ och han vill träffa mig igen, ev på lördag.
    Så då hoppas jag att det "händer" nåt...ialla fall att vi håller handen...men vi får se.
    Han ville ha lite tid att tänka...

• Cia80

Smulan - Tack! Men jag är fortfarande lite avvaktande...tror jag är rädd för att bli sårad igen. Men det är svårt när man får starka känslor för någon.
    Han är verkligen jättesöt både till sättet och till utseendet.

• Cia80

Hejsan allihop!
    Vill bara säga att jag fick tag i mannen som inte hörde av sig, så nu har vi pratat lite på telefon.
    Han sa bl.a att han inte vill träffa någon annan och att vi ska göra ett försök. Så jag frågade: Är vi ett par nu då? Han sa: Ja...det kan vi nog säga
    Jag är så lycklig!!

• Cia80

Hej tjejer!
    Kommer tillbaks till er.
    Han var inte alls nåt att ha! Har nämligen inte hört ett pip från honom sedan vi bestämde att vi skulle försöka och det var två veckor sen nu.

Hur går det för er andra?

Kram

• Cia80

Smulan80: Skönt att höra att du mår bra.
    Jag mår också bra nu när jag insett saker och ting och gått vidare.
    Satt ju och väntade på att han skulle höra av sig. Jag skickade gulliga sms osv. Men inte ett pip. Jag t.om. grät mig till sömns vissa kvällar av längtan. Men som sagt...nu har jag gett upp honom o livet leker igen. Nånstans där ute finns min prins..jag hoppas att han känner för att dyka upp snart

Kram

• Cia80

Hej tjejer!
    Ville bara titta in och säga hej.
    Anledningen till att jag inte skrivit så mycket är för att jag nu har fullt upp med att packa ihop mitt hem. Jag flyttar till större på lördag...äntligen! Ska bli så otroligt skönt!
    Lite som att börja om på nytt med mitt liv.

Tyvärr så har ingenting hänt på man-fronten Dock har jag kontakt med några killar via nätet...så det kanske kan bli nåt...
    Men nu vill jag verkligen inte vara singel längre...har hamnat i en svacka.

Kram

• Cia80

Smulan80 - Det låter jättebra att vi hjälps åt. Nu när jag går på stan och ser förälskade par så får jag som en en klump i magen, jag vill ju också...
    Jag vet dock inte riktigt hur vi ska hjälpas åt...men det löser sig säker
    Men jag får väl försöka lägga min energi på flytten istället.
    Jag bor nu i en etta på 33 kvm på bottenvåningen. När jag flyttat så kommer jag bo på 3:e våningen i en tvåa på 68 kvm
    Den här lägenheten förknippar jag dessutom med 2 x så det ska bli så skönt att få ett "eget" hem...utan en massa minnen.

Nu ska jag ge mig ut på stan och träffa en vän.
    Ha det så bra så hörs vi kanske senare idag.
    Kram

• Cia80

Hej tjejer!
    Vill bara säga att jag tror att jag har hittat mannen i mitt liv! :)
    Allting känns så otroligt rätt!

• Cia80

Smilla: Hur förklarar man det??
    Han är den underbaraste mannen som finns!
    Imorgon har vi varit tillsammans i en vecka..uj uj uj
    Tyvärr så bor vi inte i samma stad...men vi ska försöka ses så mycket som möjligt på helgerna.
    Jag kan säga att det går undan...är redan medbjuden på hans halvsyskons konfirmation på söndag...måste säga att det är lite nervöst

Varje gång jag tänker på honom så blir jag helt varm i kroppen och jag kan inte sluta le. Allt känns så fantastiskt!

Självklart vill jag gärna vara kvar här i tråden...om ni orkar lyssna på mig

Kram från en lycklig Cia

• Cia80

Hej vänner!
    Var länge sen jag skrev nu.
    Ville bara säga hej och att jag fortsätter sväva vidare på min rosa fluffiga moln
    Kram

Svar på tråden För oss singlar!