• Cia80

För oss singlar!

Smulan80 - Jag känner igen det där. När mitt x dumpade mig i april. Jag var helt förstörd efter det. Sen när vi pratade i telefon så kändes det precis som vanligt...jag var nära x antal gånger att säga älskling till honom.
    Vi har inte träffats sen det tog slut och nu pratar vi inte i telefon längre. Har dock lite sporadisk kontakt via MSN.

• Cia80

Smulan80- Åh..stackare.
    Får man fråga hur länge ni var tillsammans?
    Vi var "bara" tillsammans i ett halvår. Men det kändes så otroligt rätt från min sida. Jag började drömma om bröllop och barn...jag trodde verkligen att han var mannen i mitt liv.

• Cia80

Mjukisvicki - Ja, kvällar är inget roliga. Då saknar man verkligen någon att krama och någon att prata med.
    Själv sitter jag här och hoppas på att han ska höra av sig. Samtidigt som jag försöker intala mig att han inte kommer göra det, för då slipper jag bli så besviken.

• Cia80

The Dreamer - Härligt att du känner dig glad trots allt.
    Låter som en bra idé att bara rå om sig själv. Är väl oftast så att man inte tänker på sig själv så mycket när man är i ett förhållande, ialla fall inte jag...för då vill jag ju att pojkvännen ska ha det bra.

• Cia80

Ja...jag vet inte varför vi gör det. Det är som du säger Smulan80, det är inte ofta man får nåt för det.
    Om ni är nyfikna så hörde han aldrig av sig igår. Men jag skickade ett godnatt-sms ialla fall. Jag hoppas jag får träffa honom snart...längtar så mycket.

• Cia80

Godmorgon tjejer.
    Det låter som att det bara är jag som verkligen inte tycker om att vara singel.
    Jag väntar fortfarande på att han ska höra av sig.
    Om han visste vilken inverkan han har gjort på mig. Kan ju inte sluta tänka på honom och jag kan t.om. sitta o stirra på mobilen trots att jag gott och väl kommer höra om jag får ett sms eller om han ringer. Är det normalt?? ;)

• Cia80

Hej allihop.
    Låter skönt med en slappardag. Själv ska jag snart iväg och jobba.
    Fast det är skönt på sitt sätt...för då kan jag inte sitta hemma o grubbla.
    Talade in ett rätt så allvarligt meddelande på mobilen till honom igår. Så nu kan jag inte göra mycket mer. Bara vänta...
    Kram

• Cia80

Nu är jag hemma från jobbet.
    Inte hört ett ljud...ahh...så trött jag blir!
    Hur har ni haft det under dagen?
    Kram

• Cia80

Godmorgon tjejer!

Fjärilen- I tisdags sa han att han och hans kompis har sina väskor packade i väntan på att en bra restresa ska dyka upp. Så det kan vara så "illa" att han har åkt iväg till värmen utan att säga ett knyst.
    Men jag har inte gett upp hoppet än, tror inte jag kommer göra det förrän han säger rakt ut att han inte vill träffa mig.

Dags att åka och jobba. Ha en bra dag allihop.
    Kram

• Cia80

Hej hej!
    Hemma från jobbet.
    Jag hoppas verkligen att han är utomlands, för då har han ju en bra anledning till att inte hört av sig.

Det är verkligen tur att FL finns så man kan skriva av sig lite.

Svar på tråden För oss singlar!