Usch, fick precis ett bakslag! Fick mail från exet i morse där han skrev att han hade varit deppig igår över allt som hänt. Att han kände att han valt bort något som var bra. Men att vi inte ville samma saker.
Då fick jag för mig att han började ändra sig. Så då skrev jag att vi behövde prata. men fick inget svar. Så då frågade jag om han hade ändrat sig.
Men då skrev han att det hade han inte gjort, utan han ville bara skriva lite om hur han mådde. Han ville att jag skulle veta att han var jätteledsen över det han gjort mot mig.
Tyvärr hjälper det inte mig. Det får mig istället bara att undra varför han gjorde det då.
Så först kände jag att jag skulle göra vad som helst för att få det att funka.
Men när han sen skrev att han inte ville ha mig, så kände jag mig ändå lättad.
Helt skumt!! Så jag vet ju innerst inne att det här är det jag vill också. men jag vet att om han skulle ändra sig, så skulle jag vara så svag och ta tillbaka honom.
Men jag trivs ju med mitt liv nu, även om jag gärna skulle vilja ha någon att dela det med. Jag trivs ju med min lägenhet, älskar att vara tillbaka i Eskilstuna, ha nära till vänner och familj. Tänker inte ge upp det igen.
Men jag blir så rädd för mig själv när jag känner att jag skulle ge upp allt igen bara för att ta tillbaka nåt som inte var helt ok. Hur är man funtad egentligen???
Ville bara skriva av mig lite