Inlägg från: Smulan80 |Visa alla inlägg
  • Smulan80

För oss singlar!

daddy XL: du har ju halva inne låter det som

Själv känns det inte som om det kommer bli någon dejt
    Han skulle ju höra av sig den här veckan om vilken dag vi skulle träffas. Men jag har inte hört något än. Man tycker ju att han borde höra av sig nån dag innan han vill träffas...
    Så nu är man dumpad igen då...

• Smulan80

Ursäkta daddy XL, men nu är jag riktigt trött på det manliga släktet!!!!
    Var uppe och pratade med honom igår, men han nämnde inget om att vi skulle träffas. Så när jag kom tillbaka till mitt rum så mailade jag honom och skrev att det blir ingen dejt, eller hur? Då svarade han "Lite struligt just nu- men ge inte upp hoppet"
    Varför skulle jag fortsätta hoppas???? Jag antar att det är strul med en annan tjej, och då vill jag ju absolut inte bli inblandad. Då är jag hellre själv.
    Varför var han tvungen att ge mig hopp från början då??? Förra veckan skrev han ju att det skulle bli så kul att träffa mig och bla bla bla...

• Smulan80

vackrastarflow: ja, vad är det med folk nu förtiden??? alla verkar få små knäppar...

Det är en kille här på jobbet som jobbar på samma avdelning som mig. Han är gift och har barn. Visst, han ser bra ut det gör han. Men sen igår började han maila mig. Det började lite skämtsamt om att han var avundsjuk på mig som var singel och bla bla bla. Men sen började han skicka mail HELA tiden och skrev att han ville hångla med mig osv... Jag blev helt chockad!!! Kunde inte tänka mig det om honom. Så nu vågar jag inte ens visa mig. Han började maila igen direkt jag kom i morse!! Vad är det som händer???
    Han har verkligen sjunkit i mina ögon nu...

• Smulan80

usch, nu känner jag mig heldeppig. Tror att jag fick lite för mycket känslor för killen på jobbet. Så nu känner jag mig lurad IGEN! Vad är det som händer egentligen??? Kan man aldrig hitta nån som verkligen vet vad den vill och som inte bara ger en falska förhoppningar hela tiden.
    Nej, nu måste jag försöka kämpa för att få bort honom ur mitt huvud med... Borde ju vara en aning lättare än exet iallafall. Alltid något...

• Smulan80

Äntligen fredag!!!!

Vad ska ni göra för roligt i helgen då?

Själv ska jag ha en myskväll själv ikväll. Äta gott och kolla på film
    Sen i morgon blir det att umgås med vänner. Blir nog ganska lugnt.

Ha en jättebra helg!!

kram

• Smulan80

Evabeva: Välkommen till vår härliga tråd!!

• Smulan80

hej allihopa!

Hur har helgen varit?

Smilla: jag förstår din känsla. jag hoppas också att jag kommer känna så för något igen.
    Man vill ju verkligen känna den där underbara förälskelsekänslan igen

Igår var en liten deppardag. Söndagar har den inverkan på mig... Då vill man verkligen ha någon att mysa med. Ligga i soffan och kolla på gamla filmer.
    Men nejdå, där får man ligga helt själv... Bläää

Och killen på jobbet verkar det absolut inte bli något med. Inte ens en dejt. Det tycker jag är litee tråkigt. Hade ju varit kul att få gå ut och fika med honom iallafall. Men men...

Jag får väl helt enkelt acceptera att jag kommer vara singel ett bra tag framöver.

Hoppas ni andra är lite muntrare än mig....

• Smulan80

nu är det kris!! eller kris och kris, men tankarna flyger omkring.
    Har nämligen fått fram att exet fortfarande älskar mig och att han inte är så nöjd med hur det är nu.
    Men vi har ju fortfarande kvar problemet om boende.
    Jag börjar känna att det kanske är värt att flytta om det kommer funka mellan oss. Men jag är även livrädd att det ska bli som förrut. Tyckte inte om den jag var då. Men nu känner jag mig mycket starkare som person, så det borde inte bli så.
    Men vi har inte pratat om det nåt så jag vet inte vad han vill.

Vad tycker ni att jag ska göra????

• Smulan80

Jag vet inte vad jag vill riktigt. tror ärligt talat att jag kanske har det bäst utan honom. Men jag tror även inte att förhållandet skulle bli som förrut. Jag är en mycket starkare person nu än vad jag var förrut. Så jag kommer inte bli så svag igen...
    Men som du säger daddy XL, så kommer jag att ta det VÄLDIGT lugnt om han vill försöka igen. Men jag tror nog inte att det kommer bli vi igen... nåja....

Ikväll ska vi ha pubkväll på jobbet, så då får jag väl spana lite

• Smulan80

igår hade vi ju pubkväll på jobbet. Blev väldigt lyckat
    Han jag spanat in på jobbet var där nämligen...
    Men jag har fått reda på att han är en riktig player, så det är ju inte precis nåt att satsa på. Men man kan ju ha lite kul iallafall
    Men jag känner att jag verkligen måste hålla mina känslor i styr nu. Annars kommer jag bara bli sårad.

• Smulan80

Den här helgen har varit hemsk!!! Vi har tömt huset nu i helgen. Skulle städat det också, men jag bröt ihop totalt. När man är i huset så kommer alla känslorna tillbaka. Och det känns som om man är på ruta ett igen... Sååå jobbigt!!!
    Men jag vet iallafall att det inte kommer bli vi igen. Och Smilla, det är som du säger, det är nog bäst att det inte blir vi igen. Vi älskar ju fortfarande varandra. Men vi har ju fortfarande olika åsikter om det mesta. Han tycker att han vill ha mer att säga till om, medans jag tycker att det är han som styrt 3 av de 4 år vi var tillsammans. Så när jag äntligen började ställa krav, då drog han. Så det skulle ju aldrig funka igen. Jag tänker ju inte vika ner mig nu när jag äntligen hittat mig själv igen.
    Men vilka känslostormar man går igenom....

Ville bara skriva av mig lite.
    Hoppas ni andra haft det bättre!!

• Smulan80

Nu har exet sagt upp bekantskapen med mig!! Han klarar inte av att se mig när jag mår dåligt... I helgen sa han att jag absolut ska berätta hur jag mår och nu har han ledsnat på det!! Det är väl inte så konstigt att man mådde dåligt i helgen. Ingen drömsits precis.
    Men nu ska han få som han vill! Nu tänker inte jag höra av mig till honom något mer. Så får vi se om han kommer må bättre. Han vet vart jag står men det kanske är dags att han funderar på vart han själv står...
    Men vad otroligt jobbigt det känns att man inte ska få prata med honom mer!!!

• Smulan80

idag känns det bättre. Tydligen så menade han bara att vi inte skulle höras på några dar. Och det kan nog vara helt rätt tror jag. Jag har redan tagit mig upp från bakslaget, så det går ju betydligt lättare nu för tiden. Skönt det!!
    Men jag sa att han får nog fixa resten med huset, för jag orkar inte bli så där ledsen igen.
    Nästa fredag ska vi till banken och fixa det sista. Så sen är allt klart. Ska bli såååå skönt när det här är över!! Har varit väääldigt utdraget det här. Men så är det väl när man äger ett hus tillsammans. Hoppas aldrig att jag kommer behöva gå igenom det här igen iallafall.

• Smulan80

Smilla: ja, det är underbart att se att man faktiskt klarar av de här bakslagen ganska bra. Det får en att känna sig väldigt stark!!
    Jag hoppas att jag och exet kommer kunna hålla kontakten i framtiden. Men kanske inte varje dag som det varit nu... Känns inte som om han går vidare riktigt. Och då håller jag mig kvar känner jag. Fast jag egentligen bara vill gå vidare. Men just nu njuter jag faktiskt av att vara singel Det är helt enkelt det man måste göra, annars blir det jobbigt.

skönt att du känner att ni lever era liv nu. Det kanske är lite lättare nu när han också har ny partner. Då förstår man mer att det verkligen är över. Så är det iallafall för mig.

Känslorna kommer nog finnas kvar länge tror jag. Det ser jag på oss. Det är inget man glömmer över en natt precis. Men man måste lära sig att hantera dem på ett sunt sätt. Det är det allt handlar om tycker jag.

Nåja, just nu är jag väldigt lycklig iallafall Har så kul med mina vänner, så just nu vill jag bara vara singel och ha roligt

Evabeva: jag säger som de andra: Lycka till!!!

• Smulan80

Smilla: jag känner precis samma som dig!! Ingen av mina vänner har gått igenom det jag går igenom nu. Så då kan de ju inte sätta sig in i hur man känner.
    Så jag är också evigt tacksam att du finns här också Smilla!!! Någon som verkligen förstår en och kan få en att komma på bättre tankar

Gudagåva: Välkommen

Kram på er alla underbara singlar!!!

• Smulan80

Välkommen hit Miss!!

Smilla: vad tråkigt att det bara är på hans villkor. Då känns det ju inte särskilt bra. Jag sa det till mitt ex, att märker jag att det t ex bara är jag som hör av mig, då kommer jag garanterat sluta med det. Men hittills har båda hört av sig. Så vi får väl se hur det blir i framtiden. NU är iallafall husert tömt och städat. Han tog hjälp av sina föräldrar, så jag slapp vara med. Otroligt gulligt av honom. Eftersom jag bröt ihop totalt förra helgen... Men nu känner jag en klump i magen. Nu känns allt verkligen helt över. Riktigt jobbigt! Jag älskar ju fortfarande honom som person, men jag har det bättre själv nu. Så man känner sig riktigt kluven.
    Det är då man är överlycklig att ni underbara människor finns!!!

På tisdag ska jag ju på kryssning Känns verkligen som om jag behöver det nu. Få tänka på något annat. Så jag hoppas att det blir riktigt roligt Och vem vet Mr R kanske är med på den kryssningen hahaha

Kram på er!!

• Smulan80

Cinzano: Japp!!! Ska bli såååå kul!! hehehe

• Smulan80

Cinzano: Jag ska festa och ragga för dig med

• Smulan80

Välkommen hit Markko

Idag bär det av!!!!! Ska festa gärnet Lovar att festa för er med

• Smulan80

Jag tror att den här tråden kommer stängas snart. Men jag lovar att skapa en ny när den gör det. Så håll utkik

BeeBee: välkommen hit!!!!

Svar på tråden För oss singlar!