För oss singlar!
smilla: usch, stackare! Låter som om du har det ganska tufft nu.
Jag förstår att du tvekar över barnet. Jag menar, man vill ju ha barn med någon som man känner att det kommer funka med. Sen om det gör det eller inte, det kan man ju inte vara säker på. Men det ska ju iallafall kännas så när man bestämmer sig.
Men vill du verkligen ha tillbaka exet? Du har ju skrivit att det inte skulle funka ändå. Att du inte skulle må bra. Men jag förstår dig precis. Jag är lika svag jag... Men vi måste verkligen tänka på oss själva nu. Vad mår vi bäst av? Vi vet ju att vi kan bli lyckligare med någon annan. Det fanns ju ändå en anledning till varför det tog slut.
Jag blir så arg på folk som gör slut med sin tjej/kille, men som ändå inte kan släppa taget. Utan de vill att man ska finnas där ifall de ändrar sig. Faan, de har ju gjort sitt val, eller hur?! Då får de väl stå sitt kast!
Jag skulle bli jättearg om mitt ex skulle ändra sig. NU vet jag ju att det aldrig kommer hända. Vi är ju liksom inte bara en leksak man kan välja bort ett tag och sen börja leka med igen. Vi är ju riktiga människor med riktiga känslor!!
Vad arg jag verkar. Men det är inte så farligt. blir lite upprörd bara...
Men smilla, tänk först igenom hur du vill göra med barnet. Det är ju prioritet ett nu. Sen får du väl se hur du vill göra med den nya killen.
Du vet ju lika bra som jag att när man är i en svacka så är man ju villig att offra allt och ta tillbaka det liv som man ändå inte trivdes med. Vi måste vara starka!!!
Massor av kramar!!