Inlägg från: Cuthalion |Visa alla inlägg
  • Cuthalion

För oss singlar!

*liv

• Cuthalion

trollprinsessan

Handbojjor kan vara bra på många sätt

• Cuthalion

Du kan ju berätta att Du träffat en jättetrevlig kille. Då vet han att Du träffat någon och Du behöver inte känna att Du smyger =)

• Cuthalion

Smilla

Tycker det är lite ironiskt att Du ber singlarna om råd angående hur Du behåller Din pojke

Känner igen det där med att vilja äta kakan men fortfarande ha den kvar . . . Lyckligtvis (eller inte hrm ) har jag ingen på gång som kan störa mitt singelliv men när den dagen kommer planerar jag inte att kasta mig hals över huvud in i något. Ta det dag för dag och se vad som händer. Tänker inte ge upp mitt liv för någon (bortsett från vovven som redan bestämmer det mesta här hemma ) . . .

Det enda rådet jag kan ge är att gör det som känns bäst. Vill Du träffa honom en kväll så gör det. Vill Du vara ensam en kväll så var det. Antingen stannar han eller så gör han det inte och då var det ändå inget att satsa på . . .

• Cuthalion

daddy XL

Rätt skönt att sova ibland också

• Cuthalion

vackrastarflow

Härligt!!! När det går så bra får Du vara elak mot oss mindre lyckligt lotatde

Själv saknade jag någon att krama i morse. Inte haft sovmorgon på evigheter och just det där att kunna krypa upp på någon och snacka kändes plötsligt väldigt långt bort. Saknade det . . .

• Cuthalion

Detsamma daddy XL!

Första söndagen på länge som jag inte jobbar utan kan vara ute lääänge

• Cuthalion

mjukisvicki

Var ute på krogen med en kompis. Blev helt okay faktiskt .

Stackare som är sjuk. Krya på Dig massor!!! Plockmat, ett antal filmer och en filt och kudde i soffan brukar vara ett säkert sätt att bli frisk

• Cuthalion

Äntligen hemma . . .

4 i natt ringde en kompis och ville ha skjuts. Han och ett par kompisar till honom hade blivit rejält uppklådda så min kompis, som var den som fått minst blessyrer, hade väl något brutet revben och fått slag och sparkar i huvudet och nacken. Han vägrade åka till akuten som sina kompisar så det blev till att oroliga jag sov på hans soffa för att veta att han var okay.

Duktigt obekväm soffa iaf . . .

• Cuthalion

Jodå, han är mörbultad men helt okay. De andra var det lite värre med men det gick ju bra trots allt .

Svar på tråden För oss singlar!