Inlägg från: Cuthalion |Visa alla inlägg
  • Cuthalion

För oss singlar!

Smulan80:

Ni kan inte anlita en städfirma då? Brukar kosta en slant men kan vara värt det med tanke på hur mycket jobb det är med en flyttstädning och att Du vill komma vidare snabbt . . .

Tycker det är skönt på många sätt att inte ha ngt kvar som knyter mig till exet men samtidigt snurrar det en hel del tankar fortfarande även om det inte handlar om att "Oh, jag vill gifta mig med honom nu", utan mer funderingar på vad som hänt de senaste två åren . . . Det är väl det som är grejen, att det är så lång tid man vill få uppklarad på så kort tid

vackrastarflow:

"Det är först när man är beredd att förlora allt som man kan vinna allt" - Ett talesätt som min mor brukar köra med och som får mig lika arg varje gång eftersom hon alltid drar upp det när jag vill vinna vinna vinna

• Cuthalion

vackrastarflow

Neee . . . Vad tråkigt

Å andra sidan _vet_ Du ju nu hur det är med just den här killen och slipper undra . . . Men kul är det ju inte.

• Cuthalion

Smulan80

Vad kul med jobbkillen!!! Mysigt att bara kunna gå ut och fika även om det stannar där

vackrastarflow

Grattis! Det var till att vara populär plötsligt . Tycker den svenska killen lät bäst, eller den första killen verkade också okay men man skall ju orka lyssna på rösten ett längre tag .

• Cuthalion

Smulan80 och vackrastarflow

Ni får mig nästan att vara glad över att jag inte har någon på G (men bara nästan )

• Cuthalion

Fredagkväll och jag saknar att vara sambo . . .

Får glädjas åt att jag kan göra precis vad jag vill utan att ta hänsyn till någon annan istället

• Cuthalion

vackrastarflow

Idag verkar de ha klippt och donat med gräset på andra sidan för det lyser extremt vackert

Men i veckan föds min blivande vovve så det är inte helt fel det heller

• Cuthalion

vackrastarflow

Det lät ju inte som den hetaste och mest romantiska daten direkt . . . Lycka till med svensken!!!

• Cuthalion

daddy XL

Varför måste killar fråga om det är okay att ringa? Eller det kanske är något som tjejer också gör?

Själv tycker jag det är bättre om personen ringer. Kan jag inte prata säger jag det eller kopplar bort, annars ar man möjlighet att få en trevlig pratstund

• Cuthalion

Och menade inte att låta så "vass" i frågeställningen. Är mest nyfiken

• Cuthalion

Okay .

Det brukar ju oftast finnas anledningar till varför man plötsligt beter sig annorlunda så Du skall nog inte ta det personligt

Svar på tråden För oss singlar!