Inlägg från: Cuthalion |Visa alla inlägg
  • Cuthalion

För oss singlar!

Jodå, han är mörbultad men helt okay. De andra var det lite värre med men det gick ju bra trots allt .

• Cuthalion

Jag trivs visserligen med singellivet men skulle gärna träffa någon som tycker om mig mig mig .

Får bli en hund tills vidare

• Cuthalion

smilla00

Du kan ju göra som mitt ex som för att komma över sin tjej bodde med mig i nästan ett år . . . (Varför kan man inte göra istapps-smileys? )

Det enda tipset jag kan ge Dig är att ta det lugnt lugnt lugnt . . .

• Cuthalion

Slapp sova själv inatt . En kompis kompis sov över efter krogen. Riktigt skönt att få lite närhet även om det inte är någon som jag kommer att ha kontakt med .

Var riktigt kul igår på krogen!!! Längesedan jag hade så kul!

Bara glad just nu över gårdagen

• Cuthalion

vackrastarflow

Fortsätt Du vara "jobbig" och ta killarna som de kommer. En dag hittar man någon som står ut med en . . . Hoppas det iaf .

Själv fått höra att det inte finns någon som skulle orka med mig just nu av en mängd anledningar men det är knappast mitt problem utan det lär lösa sig i längden

• Cuthalion

Visst är det irriterande att köra ibland men å andra sidan riskerar Du mindre att göra något dumt .

Bara att sjunga "Min sköldpadda padda padda Hickotea tea tea, var så arg arg arg" och bita i luften medan Du sjunger arg. Inte för att man blir mindre arg men man kan få ett gott skratt åt sig själv iaf

• Cuthalion

Liftar skall man inte bita i. Det blir dyrt hos tandläkaren

• Cuthalion

smilla00

Vad lycklig Du verkar i Ditt senaste inlägg!!! Vad kul

• Cuthalion

Smulan80

Kul att Du hade en bra helg. Själv har jag visserligen blivit av med nackspärren som jag haft i en vecka men har ist ingen röst och ser ut som Rudolf med röda mulen .

daddyXL:

Gå rakt på sak låter som en bra idé. Lättare att slippa missförstånd då

• Cuthalion

Smulan80

Förstår vad Du menar. Själv försöker jag se till att allt klipps av mellan mig och exet så att det inte skall finnas några anledningar att höra av sig om man inte verkligen vill. Tyvärr är han extremt seg ibland så än så länge finns det saker som inte riktigt är avklarade och som jag brukar tjata (påminna ) på honom om. Gissa om han var skadeglad då jag bara kunde väsa i telefonen i morse

Svar på tråden För oss singlar!