• Kaldorei

pärlor?

Ni som gör egna smycken, vad e bästa stället på nätet att beställa pärlor och tråd och sånt ifrån?

• Svar på tråden pärlor?
  • snobben

Ohh det finns massor av ställen. har en liten länklista påp min sida...fast det är ett tag sen jag uppdaterade den så jag har mycket mer ställen.

Dum spiro, spero
  • lia76

panduro har väl lite sånt kanske?

Ida 080901, Stella 060923
  • Kaldorei

pandura e DYRT! vägrar att ens gå in på sidan längre. hehe =P

Däremot hittade jag denna www.barapyssel.se/ någon som beställt härifrån?? är det bra?

lia76 skrev 2008-12-01 22:52:31 följande:
    panduro har väl lite sånt kanske?
  • snobben
    Kaldorei skrev 2008-12-02 01:06:21 följande:
    pandura e DYRT! vägrar att ens gå in på sidan längre. hehe =PDäremot hittade jag denna www.barapyssel.se/ någon som beställt härifrån?? är det bra?
    Nä panduro är inget hit, dyrt och rätt dåligt. Bara vpyssel är jättebra. sirlig och också bra. Vissa ställen har ju mycker material och andra mer pärlor tex. Kollade du min länklista?
    Dum spiro, spero
  • Kaldorei

japps. kollade den =) men hittade mest grejer + att det var billigast på bara pyssel, så blir nog att jag beställer därifrån tror jag =)

snobben skrev 2008-12-02 08:08:01 följande:
    Nä panduro är inget hit, dyrt och rätt dåligt. Bara vpyssel är jättebra. sirlig och också bra. Vissa ställen har ju mycker material och andra mer pärlor tex. Kollade du min länklista?
  • snobben
    Kaldorei skrev 2008-12-02 11:16:27 följande:
    japps. kollade den =) men hittade mest grejer + att det var billigast på bara pyssel, så blir nog att jag beställer därifrån tror jag =)
    Grejer?
    Dum spiro, spero
  • Kaldorei

ja =P jag e från hälsingland ju =P LOL Då säger man så. å jag skriver ofta som jag säger. hehe...

Jo, fast nu var jag in på pärlgrossisten också, å jag tror dem e billigare på sötvattenpärlor, medan barapyssel e billiga på glas och berlocker å sånt... hm...

snobben skrev 2008-12-02 11:18:57 följande:
    Grejer?
  • snobben
    Kaldorei skrev 2008-12-02 11:41:02 följande:
    ja =P jag e från hälsingland ju =P LOL Då säger man så. å jag skriver ofta som jag säger. hehe...Jo, fast nu var jag in på pärlgrossisten också, å jag tror dem e billigare på sötvattenpärlor, medan barapyssel e billiga på glas och berlocker å sånt... hm...
    Grejer vet jag vad det är men jag undrar vad för grejer? Smyckestillbehör?
    Dum spiro, spero
Svar på tråden pärlor?