• Ruso

För alla oss som gillar LINDEX - del 6

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx
    Länk till BILDTRÅDEN
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-06 12:04
    Länk till rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-08 02:42
    Länk till nya rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41187446.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6
  • apelsinens mamma
    passau skrev 2009-01-19 13:46:01 följande:
    låg båda kupongerna i samma kuvert eller i olika? vi som inte fick någon kupong vill ju fortfarande ha hopp ;)
    Jag fick ju bara en, men den låg i samma som räkningen.
  • lillajag26

Jag har en pojk som är 73 cm och har storlek 80 nu. (Han kan ha 74 oxå, men byxor från Lindex är nästan för korta i 74). Nu ska jag köpa Bamses regnställ till honom, och undrar vilken storlek ni tycker att jag ska köpa? Hade tänkt 86... Så den räcker ett tag. 92 känns ju väl stort och 80 är väl galet, då kan han ju kanske inte ha det så länge?
    Hur mycket växer de egentligen? Kan tilläggas att han är 9 månader...

• solstrålen80

någon som fått som mail kupongen ??

• Lejån
    lillajag26 skrev 2009-01-19 14:26:09 följande:
    Jag har en pojk som är 73 cm och har storlek 80 nu. (Han kan ha 74 oxå, men byxor från Lindex är nästan för korta i 74). Nu ska jag köpa Bamses regnställ till honom, och undrar vilken storlek ni tycker att jag ska köpa? Hade tänkt 86... Så den räcker ett tag. 92 känns ju väl stort och 80 är väl galet, då kan han ju kanske inte ha det så länge? Hur mycket växer de egentligen? Kan tilläggas att han är 9 månader...
    Tycker att bamses regnställ är ganska stort i strl. Fast jag har ju iofs en liten tjej. Hon har 98 i sitt och det är ganska pösigt, i övrigt har hon 104/110 på lindexkläder.
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån

Dah, jag hade visst missat att det var en internetkod också. Men så bra.

• Ruso
    Svar på #802
    Jag har en pojk som är 73 cm och har storlek 80 nu. (Han kan ha 74 oxå, men byxor från Lindex är nästan för korta i 74). Nu ska jag köpa Bamses regnställ till honom, och undrar vilken storlek ni tycker att jag ska köpa? Hade tänkt 86... Så den räcker ett tag. 92 känns ju väl stort och 80 är väl galet, då kan han ju kanske inte ha det så länge? Hur mycket växer de egentligen? Kan tilläggas att han är 9 månader...
    Jag skulle faktiskt tipp att 80 är stort nog! Nu var det några år sedan, men när min dotter skulle börja dagis som 15 mnd så köpte jag ett ställ. Trodde givetvis hon skulle behöva 86 då det var den storleken hon använde i kläder, men de var tokstora och jag fick köpa 80!

Köpte i höstas på rean en par av byxorna i 74 och de passar perfekt till min lilla grabb som är 9,5 månadre och 75-76 cm lång och närmare 11 kilo (var 10,5 när han var 8 mnd...har inte vägd sedan).

Prova i alla fall på honom, och 92 kan du i alla fall glömma
  • Ruso

SUR!!!

Jag fick räkningen idag...men ingen bonus eller kupong eller erbjudande alls!!! Enbart räkning!

• nbv
    katarina118 skrev 2009-01-19 11:02:44 följande:
    ja bo i en mindre stad å här få de inte hem allt som andra städer få hem...
    helt galet ändå!
    ♥ Lia 070831 ♥
  • Lejån
    apelsinens mamma skrev 2009-01-19 13:31:57 följande:
    jag fick också värdechek på 50 kr, och internetkoden var LC0903 om någon vill ha. Hur mycket ska man handla för för att få bonus?
    Ja det undrar jag också. Jag måste ha varit en flitig kund iaf. GeneradRäcka ut tungan
  • Wilmis07
    Min dotter är 79 lång och väger runt 11 kg,hon är 15 månader. Beställde ett bamse regnställ i stl 86 till henne idag,hon har byxor sen innan i samma fast i stl 80 och dom passar henne bra men ska ha det nya stället på dagis nu till våren. Hoppas det inte blir alltför stort.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6