• Ruso

För alla oss som gillar LINDEX - del 6

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx
    Länk till BILDTRÅDEN
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m38932283.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-06 12:04
    Länk till rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38033596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-08 02:42
    Länk till nya rabattkodstråden
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41187446.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6
  • nbv

jag fick också brev idag, dock bara 25:- i bonus och sedan värdechecken.
    Undrar om man får till mailboxen också? Hoppas!
    Undrar också hur man får mer i bonus. Tycker jag handlar hela tiden.

Ursäkta en dum fråga nu..
    Men kan jag använda kortet att handla för i affären??
    Eller är det liksom bara medlemskort?
    Ha överseende..

♥ Lia 070831 ♥
  • nbv

Fleecejackorna.. är det någon som vet om det kommer fler färger? Känner inte för varken blått eller rosa till tösen här.

♥ Lia 070831 ♥
  • Wilmis07

Använder era barn regnvantar?

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • thelwin
    Svar på #814
    Wilmis07 skrev 2009-01-19 15:43:41 följande:
    Japp det gör dom, funkar perfekt. Har köpt barnens vantar från Lindex med Bmse på. Mkt bra kvalite. Min lilla tjej har strl 1-2 år på sina och hon är 1,5 år och min kille har strl 3-4 år och han är 3,5 år
    Melwin 050509 Thelma 070529 Mina små skatter
  • Lejån
    Wilmis07 skrev 2009-01-19 15:43:41 följande:
    Hade till tjejen men de använde de aldrig på dagis. De tar typ aldrig på vantar för det är ju sååå besvärligt. *hm*
    längtar efter sommar & sol
  • apelsinens mamma
    när båda vill skrev 2009-01-19 15:26:04 följande:
    jag fick också brev idag, dock bara 25:- i bonus och sedan värdechecken.Undrar om man får till mailboxen också? Hoppas!Undrar också hur man får mer i bonus. Tycker jag handlar hela tiden.Ursäkta en dum fråga nu.. Men kan jag använda kortet att handla för i affären?? Eller är det liksom bara medlemskort?Ha överseende..
    Ja, du kan handla för det. Du lämnar det och legitimation så funkar det som ett kreditkort om du inte satt in pengar i förväg. Man får dok betala en fakturaavgift.
  • Magda78

Lejån skrev 2009-01-19 15:18:39 följande:

Ja det undrar jag också. Jag måste ha varit en flitig kund iaf.
    Det funderar jag också och sedan undrar jag om bonusen baseras på typ decembers köp eller hur fungerar det? Fick ingen bonus utan bara en bonuscheck men om bonusen är samlade köp för december så kan det nog stämma för då shoppade jag på andra ställen... annars brukar det ju bli en hel del Lindex
  • apelsinens mamma

När du betalar med ditt Lindex Club-kort får du bonuspoäng på allt du handlar, från strumpor och accessoarer till jeans och barnkläder. Varje krona du shoppar för ger dig två bonuspoäng. När du samlat ihop 2500 poäng skickar vi dig en bonuschck, värd 25 kronor, att förvandla till mer mode i valfri Lindexbutik.

http://www.lindex.com/se/Information/Information.aspx?id=7853&subid=517157

Nu hittade jag, det stod på hemsidan.

• Snorky

Men tjänar man verkligen nåt på att ha Lindexkort med kredit om de har fakturaavgift??? Eller blir det ingen sån avgift om man sätter in pengar i förväg??? Hur som helst låter det bara livsfarligt o dyrt i mina öron... att handla på kredit är ju inte billigt direkt... men många kanske lockas av bonusen o tror de spar pengar på det??

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 6