Inlägg från: Jolley |Visa alla inlägg
  • Jolley

Nu e min Gecko jul-fin! Pepparkaks-åkpåse (brun) och tomte-suflett (röd)!

Tyckte faktiskt den blev fin!

Lite svårt att "pimpa" en Gecko pga få färger att välja mellan, men detta gillade jag.

Bilder finns i mitt galleri.

• Jolley
    Lille Mammsen skrev 2008-12-08 22:27:34 följande:
    Diggar..tyvärr ej min www.blocket.se/vi/19427705.htm
    Visst är den fin, det säger jag inget om.
    Men shit, vilket PRIS! Huvva.
    Ärligt talat har jag hellre en ICA-kasse som skötväska istället för en sådan för 14000.-!!!!!!
  • Jolley

Nu är Geckon på väg till Luleå och jakten på en begagnad Cameleon har startat!
    *gnuggar händerna*

• Jolley
    Lille Mammsen skrev 2008-12-11 19:52:34 följande:
    va gick den iväg för? Tillbehör till? *nyfiken*
    Fick 4500:- för den. De vanliga tillbehören (liggdel, sittdel, regnskydd, myggnät, instruktionsbok) + en extra suflett.

Köpte den själv för 4500:- men köpte alltså en sxtra suflett till för 300:-. Så liiite gick jag back, men inte så det grämer mig.
    Har skickat den med Bussgods efterkrav, så nu hoppas jag bara att den verkligen hämtas ut!!! Men jag litar på köparen, hon verkade ärlig och reko.
    Och så har jag ju tid på mig att leta efter en lämplig Cameleon eller Frog tills pengarna kommer in på mitt konto!
  • Jolley

Tänkte så smått börja leta efter en Cameleon (har sålt min Gecko till förmån för en Cam) och har börjat leta här på FL!
    Nu vill jag ju inte ha tag i en Cam som kan ha uppenbara problem med glidande handtag, såklart.
    Därför ska ni få hjälpa mig lite i min jakt.
    Är detta chassit ok, tror ni?
    www.familjeliv.se/Annonser/
    Är detta med skruvar (kan inte skillnaden alls - behöver lära mig!) som är ok? Vad är det man ska passa sig för?

TACKSAM för all hjälp!

• Jolley

Shoegirl skrev 2008-12-13 11:21:01 följande:

Svar på #322Ja - du ser de vita vingmuttrarna under bromsen på handtaget = skruvfästealltså inte nya chassit
    Ok, och dessa ska vara problemfria...?
  • Jolley

panzermensch skrev 2008-12-13 11:47:32 följande:

Snyfft är utan bugga
    Shit, va du e duktig på o sälja grejer!
    Hade inte jag förresten redan köpt halva din vagn...?
    Har du SÅLT andra halvan nu menar du?!
  • Jolley

panzermensch skrev 2008-12-13 11:50:57 följande:

Du betalade aldrig haha Fick 6500 för den.. känns rätt ok för hon tog inga extra tillbehör utan ren naken vagn Så.. vad ska man ha nu? Frog? Gecko? Bee?
    Jag är lite inne på en Bee också, men tycker de verkar så SMÅ och smala?!
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16