Bugaboo tråd nr 16
Nu kliar det i fingrarna... På MrSvensson.se kan man buda på ett presentkort på kidzshop.se på 5000:-!!!!
Det är just nu uppe i 255:-...
Är så sugen på att bjuda... Undrar vad man har för chanser att vinna?!
Nu kliar det i fingrarna... På MrSvensson.se kan man buda på ett presentkort på kidzshop.se på 5000:-!!!!
Det är just nu uppe i 255:-...
Är så sugen på att bjuda... Undrar vad man har för chanser att vinna?!
Ok... Min jakt på en cam går vidare... Har inte hunnit kolla ordentligt på Blocket än, men idag när jag köpte nappar till sonen i barnvagnsaffären såg jag en cam -08 med bas + top i sand-färg nedsatt till 7700:- och en blå (helt klarblå) för 8200:-.
Funderar på den i beige... Hyfsat pri för en NY och så har jag ju garanti ifall nåt skulle hända.
Hade ni köpt den eller kanske hellre en begagnad från -07 för 6500:-...?
Någon här som har sand-bas??
Ok... Min jakt på en cam går vidare... Har inte hunnit kolla ordentligt på Blocket än, men idag när jag köpte nappar till sonen i barnvagnsaffären såg jag en cam -08 med bas + top i sand-färg nedsatt till 7700:- och en blå (helt klarblå) för 8200:-.
Funderar på den i beige... Hyfsat pria för en NY och så har jag ju garanti ifall nåt skulle hända.
Hade ni köpt den eller kanske hellre en begagnad från -07 för 6500:-...?
Någon här som har sand-bas??
Någon?
imaj skrev 2008-12-15 15:56:06 följande:
Stargirl skrev 2008-12-15 16:01:25 följande:
Nu måste ni hjälpa mig snabbt:
Kan man ha Cameleon-klädslar till en Frog??? Alltså hela top-setet (liggdelslocket bryr jag mig inte om då det gäller till en sittvagn, men resten
).
Sitter cam-sufletten snyggt utan att man behöver byta spännen m.m.??
jule skrev 2008-12-15 18:51:04 följande:
Jag är nog lite slow...
Om jag vill ha helt nytt tyg till en Frog (cam-klädsel!) måste jag då köpa allt detta (hittat på Kidzshop):
1. Sittdelsbas (VAD är det exakt?).
2. Varukorg. (Det fattar jag i alla fall vad det är!
).
3. "Skräddarsydd klädsel i canvas" är det toppklädsel, eller?
Behöver jag allt detta eller räcker det med ettan + tvåan och så en suflett, inte hel toppklädsel...?
*snurr snurr*
jule skrev 2008-12-15 21:00:28 följande:
jule skrev 2008-12-15 21:16:36 följande: