Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

V hjärtar J skrev 2008-12-25 18:09:10 följande:

Funderar nämligen på att sälja camen och köpa en Gecko istället :)
    Jag älskar min gecko. Enda jag saknar är väl möjligen bumper-baren. Jag har iofs både cam och gecko men väljer alltid geckon när jag kan. Nu när 3:an snart kommer så ska jag göra om geckon till bebis-vagn
  • modestyclara

mamma2003 skrev 2008-12-26 17:54:46 följande:

modestyclara: Det var längesen, kul att se dig igen!Jag håller med, tycker att Geckon är mycket mer lättkörd än Cameleon. Allra bäst gillar jag Frog, och då helst med Cameleonram.
    Tack Kul att någon märkt at man varit borta...har graviditeten från helvetet och är magsjuk typ hela tiden så det blir inte så mycket forum just nu...men nu har jag planer på att pimpa min gecko till bebisvagn under julhelgen och då var jag ju tvungen att titta in i tråden och få lite bugga-inspiration
  • modestyclara

Jag vill också ha en ny skötväska! Har en skip hop duo eller double eller vad det heter men tänkte att bebben skulle få en egen lite mindre väska till när de stora barnen inte är med... Ska hänga ok på gecko. Jag har röd gecko med turkos me and i moln filt i (mums). Tips någon?

• modestyclara

Shoegirl skrev 2008-12-26 18:33:30 följande:

Svar på #1064Ju-ju-Be BeSmall - vet inte om fästen kommer med den väskan. Men med fästen sitter väskan som en smäck.
    Tips på bra köpställen?
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2008-12-26 18:41:24 följande:

På nätet? med mellandagsrea också www.mylittlestar.se/
    Ja det var ju rätt mycket billigare men de är ju rätt vilda... svårt att variera sig med filtar och sånt när väskan är så färgglad... fast man blir ju rätt sugen...

hur mycket ryms det i en be small?
  • modestyclara

Kajsan skrev 2008-12-26 18:51:08 följande:

Eller Petunia Pickle bottom!
    Åh jag är sååå dålig på att hitta ÅF... tips?
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2008-12-26 20:08:13 följande:

Jag har denna. Tror den blir toksnyggg till brun Bugga. Fast nu blev jag sugen på vit... *dregglar*Men jag behöver en stor väska för ombyten. Sonen var en kräkis och jag antar naturligtvis att nästa är det med.
    Äsch, lägg ombytet i varukorgen i en kasse bara
  • modestyclara

Det är INTE bra att få wii i julklapp när man är i v 30. Spelat alldeles för mycket och har värkar nu ;-P Det är ju så svårt att sluta när man spöar maken i tennis...

Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16