Inlägg från: modestyclara |Visa alla inlägg
  • modestyclara

Bugaboo tråd nr 16

Mrs JK skrev 2009-01-05 17:41:11 följande:

Ja just det, varukorgen.. ska gå och montera fast min nu. Hur kommer Ni andra med bebis i början av mars/ slutet av feb att bädda i ligggdelen?Är det någon som testat med Brio åkpåse tillfälligt i Buggan, eller är det inte ens idé att prova.. har den inte här hemma. Har ingen lust att köpa ny åkpåse för ev. en månad, utan väntar gärna med det till kalla hösten..
    Jag kör med P&T åkpåse och det funkar bra. Det är ju bara att testa Liggdelen spelar det ju ingen roll vilken påse man har så länge den inte är för stor, i sittdelen är det ju en fördel om den går att fästa på något vis eller om selen passar i hålen...
  • modestyclara

Shoegirl skrev 2009-01-05 17:41:36 följande:

(spela gravidkortet - det gör jag )
    Japp Supergravid samt hög på min nya UJ som jag pillat med i några dagar därav dåligt uppdaterad på buggan...
  • modestyclara

Noas mamma skrev 2009-01-05 17:42:38 följande:

nu har jag äntligen gjort klart en suflett till been som jag länge tänkt göra. nu med sjuk bebis så hade jag lite tid över
    Tjusigt värre!
  • modestyclara

Simple me skrev 2009-01-05 17:48:46 följande:

nyfiken,kan man få se kommer inte in till dig Får man titta in?
    Finns i bildtråden
  • modestyclara

madebyinferno skrev 2009-01-05 18:39:23 följande:

Undrar vad jag ska ta på min nr 4 då i mitten på april - shorts och tröja kanske?? 
    äsch dumt att kosta på...räcker väl med blöja?
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-05 19:11:02 följande:

Du skulle sett mig, mätte väggar idag för att vi ska beställa ställningar och blandade måtten och skrev storlekar jag aldrig ens kan föreställa mig Inte bra att va gravid
    vi mätte barnens fötter idag och berättade för mormor och morfar att barnen har 28 resp. 24 cm stora fötter (de är 2 och 3 år)...kusinen som är 4 år har 17 cm stora fötter... gick sådär helt enkelt
  • modestyclara

panzermensch skrev 2009-01-05 19:17:13 följande:

hahaha du menade kanske storlek 28 resp 24? *undrar hur stora dottern har*
    japp
  • modestyclara
    Heffaklumpen 1 skrev 2009-01-05 22:34:41 följande:
    Hej!Ska bli föräldrar för första gången snart och är nu inne i värsta barnvangsdjungeln. Har tittat en del på Bungaboon och har fundering agående att sittdel inte går att lägga ner så att barnet kan ligga plant, utan endast kan ligga i vinkel. Hur har det varit problem för er andra? Tex vid längre utflykter och om ert barn vill sova på sidani stället för att bara ligga på rygg?Tacksam för synpunkter
    Har inte haft några problem med det. Den stora fördelen med sittdelen är just utformingen -den gör att små barn inte glider ner och sitter som hösäckar.
  • modestyclara

Hannah74 skrev 2009-01-06 17:40:07 följande:

Hu, nu har jag köpt den här. Fick den för 5500, känns lite mkt, ,men samtidigt har jag det ju gjort då iaf!www.blocket.se/vi/19708492.htm
    Det blir säkert bra. skönt med gamla chassit också så behöver du inte oroa dig för att handtaget ska glida. Fast jag fattar inte varför alla skriver svart sitt- och liggdel?! Det finns väl bara grå?
  • modestyclara
    FridaLee skrev 2009-01-06 18:11:53 följande:
    Hobon invändigtlite dålig bild då den är tagen med mobilen men du kanske ser facken iaf!
    Jag får inte upp någon bild alls -så dålig är en underdrift
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16