-
Brun åkpåse och rosa suffla! Skitsnyggt! Passar säkert toppen till svart gecko. Såg en helsvart gecko med brun påse häromdan och det var väldigt stiligt.bubbli skrev 2008-12-12 14:01:49 följande:så topen funkar,men inte basen?den skiter jag i,det är ju egentligen topen som räknas! jag är fixerad vid combon grå+rosa (eller brun+rosa!) och SKA lyckas få min gecko i den combon.Det är mitt mål här i livet. man kanske kan köpa en brun eller grå sittdyna och köra rosa suffla till? -
då skulle jag skaffa brun sittdyna då!bubbli skrev 2008-12-12 14:08:42 följande:men jag vill inte ha någon åkpåse.bäbis kommer i februari,så jag planerar sommar-outfiten till vagnen. -
Jag är så sugen på brun bas! Vill ha i julklapp, men tomten brukar inte lyssna på mig, har nog varit stygg i år med!

-
Någon som skickat hel bas med post, med alla delar inkl madrass och träplatta??? Hur mycket går det på?`
-
Nästan så jag har lust att åka dit bara för att se tjejfighten om vagnar!
Ska själv inte ha nån. -
Varför svara inte kidshop på mail?
visst var det nån här som hade beställt en brun suflett därifrån? Har du hunnit få den än? Har väntat o väntat och inget email besvaras om de fått in den än... Ledsnar snart. -
Kolla in denna hemsydda denimåkpåsen och beesufletten! Varför kan inre bugaboo komma med en denimpåse???
http://cgi.ebay.co.uk/BUGABOO-BEE-RARE-DENIM-WITH-EXTRAS-L-K_W0QQitemZ180314861718QQcmdZViewItemQQptZUK_Baby_BabyTravel_Pushchairs_GL?hash=item180314861718&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1298%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 -
Hmmm, var är thj när man behöver henne, var så bra att ha henne här...imaj skrev 2008-12-19 18:53:53 följande:V hjärtar J beställde en därifrån men den kom bort i posten (skickades 9/12) tror jag det var, så hon fick en annan istället... Konstigt att du inte har fått din än, hon beställde t.o.m. efter dig.... -
jag beställde 20/11 och väntar fortfarande på leveransbesked. De hade inga inne när jag beställde. Däremot har de offwhite inne, och de brukar ju vara snabba att skicka.V hjärtar J skrev 2008-12-19 19:50:05 följande:Jag beställde min kring 9 december men den hade inte kommit efter prick en vecka , då ringde jag och sa det ! så dom skulle kolla om dom hade en till brun suffla i lagret men jag ångrade mig och tog Offwhite ist och den kom dagen efter jag hade ringt .:) -
Kan det vara så att de aldrig skickat den med råkade slänga iväg ett levmail? Skumt.V hjärtar J skrev 2008-12-19 20:13:19 följande:Oj , Jag fick först ett mail att det kunde ta mellan 2-4 veckor innan leverans ! men efter en vecka efter det första mailet skrev dom att dom skickat min vara , men efter 1 vecka började jag undra och då ringde jag dit ist.