Inlägg från: myHappiness |Visa alla inlägg
  • myHappiness

Bugaboo tråd nr 16

bubbli skrev 2008-12-12 14:01:49 följande:
    så topen funkar,men inte basen?den skiter jag i,det är ju egentligen topen som räknas! jag är fixerad vid combon grå+rosa (eller brun+rosa!) och SKA lyckas få min gecko i den combon.Det är mitt mål här i livet. man kanske kan köpa en brun eller grå sittdyna och köra rosa suffla till?
    Brun åkpåse och rosa suffla! Skitsnyggt! Passar säkert toppen till  svart gecko. Såg en helsvart gecko med brun påse häromdan och det var väldigt stiligt.
  • myHappiness
    bubbli skrev 2008-12-12 14:08:42 följande:
    men jag vill inte ha någon åkpåse.bäbis kommer i februari,så jag planerar sommar-outfiten till vagnen.
    då skulle jag skaffa brun sittdyna då!
  • myHappiness

Jag är så sugen på brun bas! Vill ha i julklapp, men tomten brukar inte lyssna på mig, har nog varit stygg i år med!

• myHappiness

Någon som skickat hel bas med post, med alla delar inkl madrass och träplatta??? Hur mycket går det på?`

• myHappiness

Nästan så jag har lust att åka dit bara för att se tjejfighten om vagnar!Skrattande Ska själv inte ha nån.

• myHappiness

Varför svara inte kidshop på mail?

visst var det nån här som hade beställt en brun suflett därifrån? Har du hunnit få den än? Har väntat o väntat och inget email besvaras om de fått in den än... Ledsnar snart.

• myHappiness
    imaj skrev 2008-12-19 18:53:53 följande:
    V hjärtar J beställde en därifrån men den kom bort i posten (skickades 9/12) tror jag det var, så hon fick en annan istället... Konstigt att du inte har fått din än, hon beställde t.o.m. efter dig....
    Hmmm, var är thj när man behöver henne, var så bra att ha henne här...
  • myHappiness
    V hjärtar J skrev 2008-12-19 19:50:05 följande:
    Jag beställde min kring 9 december men den hade inte kommit efter prick en vecka , då ringde jag och sa det ! så dom skulle kolla om dom hade en till brun suffla i lagret men jag ångrade mig och tog Offwhite ist och den kom dagen efter jag hade ringt .:)
    jag beställde 20/11 och väntar fortfarande på leveransbesked. De hade inga inne när jag beställde. Däremot har de offwhite inne, och de brukar ju vara snabba att skicka.
  • myHappiness
    V hjärtar J skrev 2008-12-19 20:13:19 följande:
    Oj , Jag fick först ett mail att det kunde ta mellan 2-4 veckor innan leverans ! men efter en vecka efter det första mailet skrev dom att dom skickat min vara , men efter 1 vecka började jag undra och då ringde jag dit ist.
    Kan det vara så att de aldrig skickat den med råkade slänga iväg ett levmail? Skumt.
Svar på tråden Bugaboo tråd nr 16